Saturday, August 1, 2009

Siin siis lubatud nö tunniplaan ehk siis tunnid millest mina osa võtan:

Maths Literacy (kui keegi nuputab, et mis literacy siis lisan, et see on matemaatika lollakatele, ehk siis nagu algteadmised)

English Home Language

Cat (see on arvutitund, mina midagi kaasa tegema ei pea, öeldi, et ühendu perega)

Life Sciences (See on bioloogia, õpetaja on mu lemmik, ainus tund kus alati õpitakse, eestis oli bioloogia ainus tund mida ma vihkasin, Ardi, ma ei tervita sind siinkohal) Õpetaja on väga cool, kui suguelunditest ja sellisest rääkisime, käskis ta kõikidel tüdrukutel tol hetkel oma tupelihaseid treenida ja siis karjus üle klassi, NOH HANNA KAS TUNNETAD OMA TUPELIHASEID? Ja poistele rääkis, et pihk on ikkagi teatud asjaks loodud ja et kui suur mure käes, ära kindlasti võõra naise juurde mine vaid lase heaga pihk käiku.

Afrikaans Additional (no arvata on, et ma seal suurt kaasa ei tee, kui õpetaja mingeid töölehti jagab siis mina üritan neid tõlkida ja sellega asi piirdubki)

History (seal õpitakse minu arvates ainult Lõuna-Aafrika Vabariigi ajalugu, aga no on ka mida õppida)
Muide siia ka üks vahepala, täna õpetaja käskis mingid lehed laiali jagada ja tema soov oli, et mulle lehte esimesena EI antaks, sest apartheid on läbi. Muidugi oli see naljatledes ja ta on ainus õpetaja, kes mu nahavärvi mulle aeg ajalt meelde tuletab. Siis pidi ta veel lisama, et värvilised tüdrukud on ikka kõige ilusamad, no mis teha, egas nad on kaunid küll. Ehk siis talle meeldib mind kiusata.

Test (nagu ma juba mainisin on see kontrolltöö tund, enamasti jääb see ära)

LO (see tähendab Life Orientationit ja seal õpime, kuidas eluga üleüldises plaanis hakkama saada, näiteks AIDS, karjäär jne.)

Ja uskuge või ei, rohkem tunde mul ei olegi. Ja noh kooliks on Westridge High ja klassiks 12A. Muide tundides mingeid puudujaid ei märgita, aga kui ma aus olen siis keegi eriti poppi ka ei pane. Kõik on enamasti alati kohal, aga keegi midagi eriti ei õpeta ja keegi midagi õppida ka ei taha, tunde jääb tihti ära ja isegi kui need toimuvad on nad üsna kasutud. Ma suhtun ikka päris kurjasti siinsesse haridussüsteemi, ma usun, et ma olen liiga karm, kui hindeid hakkan saama, siis võtan oma sõnad tagasi, uskuge mind.
Krt üks asi meenus veel. Kui ma klassiõel külas käisin ja ta isa kuulis et ma eestist olen küsis kohe kas ma saksa keelt räägin, no ei räägi vastasin ma. Ta oli väääga imestunud, väga väga väga. Ja siis küsis, no et norra keelt ikka räägid ju? Ma ütlesin, et issand jumal ei räägi. Ja siis kadus tema huvi minu isiku vastu. Enamus inimesi arvavad, et kui ma ütlen, et noh eesti keelt räägitakse eestis, siis nad alati ütlevad, et ahah, aga inglise keel on teine riigikeel eks? Ma mõtlen alati, et no oled loll, miks peaks eestis inglise keel riigikeel olema??? Matemaatikaõpetaja ka küsis, et mis teemasid viimati matemaatikas võtsid, ma ütlesin, et no ma ei tea nüüd neid nimesid inglise keeles ja siis oli ta imestus suur, AAAA TEIL ON EESTI KEELES NEED VÕI? No ei, meie maatemaatika tunnid on stiilis: tänane teema on trigonometry ja kui aega jääb võtame square root’i ka natukene.

3 comments:

  1. Üllatavalt vähe tunde seal :DD

    ReplyDelete
  2. jep, no tegelikult on neid rohkem, aga pead valiku tegema

    ReplyDelete
  3. kui lollakas:d bioloogia oli kyll hiage, naersin veica...

    ReplyDelete