Friday, August 21, 2009

Welcome to the presence of the Lord,
muide lihtsalt et te teaks mu õde just küsis et kes temaga kambodžasse tahab minna 7000 randi 12 ööd ja ema küsis MIS SEE KAMBODŽA VEEL ON..ma ütlesin et candice candice mina tahan tulla ja siis ema küsis kas sul on seal sugulased ve...ma mõtlesin et no sure maha kas ma näen selline välja nagu mul oleks seal sugulased v..ma ütlesin et noh see on riik Aasias seega mul ausaltöeldes seal sugulasi ei ole küll. Inimesed võivad siin vahel päris rumalad olla.. ma usun et mu vend craig ei tea isegi seda, mis riigist ma pärit olen,,ja ma usun et mu õed vennad pole eestit googledanud ega midagi..mis oleks minu jaoks iseenesest mõistetav aga nad lihtsalt ei huvitugi millestki (peale jesus christ my lordi muidugi)..aga eile üks poiss küsis kas eestis õpetajad lapsi löövad (sest siin tehakse seda päris tihti :D isegi gümnaasiumis) ja ma ütlesin et ohh eiii ja siis ta ütles et jama sellepärast euroopa lapsed nii kasvatamatud ongi ja ma küsisin et kust seda veel võtad ja ta ütles et ta on dokumentaale vaadanud ja siis hakkasin mõtlema et kui ma juba mõtlen sõnale dokumentaalfilm tuleb silme ette mingi kole inglise noor kes a) kaalub 12 aastaselt 450 kilo b) sai 10 aastaselt isaks c) sai 11 aastaselt silikoonid või midagi muud taolist...ja siis mõtlesingi et eks tal on õigus aga siis mõtlesin hetkeks eesti koolile ja kuidas meie õpetajatesse suhtume ja siis siinsetele koolidele...muidugi on eesti lapsed rohkem vaoshoitud AGA siinsed õpilase-õpetaja suhted on ikka absoluutselt teistsugused....kui õpetaja suitsetada tahab astub klassiukse juurde ja teeb mida hing ihkab ja siis lapsed seisavad ümber ja kui ta koni maha viskab jooksevad kõik sellele tormi ja õpetaja naerab selle peale...ja õpetajad koguaeg räägivad lastega kooli peal...eriti minuga..aga väga familiaarsel viisil..näiteks andis ajaloo õpetaja naljaga mu klassiõdedele mõista et me oleme paar (ta on 50)... ja vahel kui me vahetunni ajal kolmekesi simmy ja kimmyga kooli ees seisame tuleb üks õpetaja ja laulab ALL THE SINGLE LADIES,,,all the single ladies..ja kui ma õpetajaid kirikus või kusagil mujal näen siis kallistavad mind.
Muide eile käisime braail, see oli youthiga ehk siis usklikud ja mina ja seal oli mingi kolmeaastane laps ja mul oli alguses igav kuna nad grillisid ja siis hakkasin temaga mängima aga suur viga sest ülejäänud õhtu pidin ma temaga kahekesi kusagil tagatoas istuma ja ema ja õde mängima...või siis maalima või midagi taolist...ja vahepeal hakkasid poisid kõrvaltoas haukuma..jah haukuma nad teevad seda päris tihti ma küll ei tea miks igatahes siis see väike tüdruk...MUIDE TA NIMI OLI SKYLER..kas pole lahe nimi...igatahes ta ütles...OH GOD, SUCH LOSERS (oh jumal, millised luuserid)....aga ta oli kolmeaastane..siis luges ta mulle oma laste piiblit ja siis ta tõi küpsiseid meile ja siis ütles...GIRLS STAND UP...PLEASE STAND UP GIRLS...TWO BOYS IN THE CORNER..YOU TOO...aga nali seisneb selles et me olime ju ruumis kahekesi..eks ma siis tõsusin üles ja siis ta luges palve ja siis saime küpsiseid hakata nosima....igatahes jah braai läks minust kauge kaarega mööda aga vähemalt sain uue sõbranje...ja nüüd tuleb uus postitus minu rubriiki lollid küsimused: nagu ma varem mainisin ei olnud küsimused minu jaoks eriti lollakad aga see mis aasta eestis on oli esimene ja eile tuli teine ka ära...võib-olla mitte nii loll aga siiski..ja siit ta tuleb: üks poiss küsis..HANNA KAS EESTIS KA NE-YO ON,,ma ütlesin et noh on ikka...AGA KAS TA LAULAB EESTI VÕI INGLISE KEELES SEAL...ma vaatasin talle suurte silmadega otsa ja ütlesin et sorri aga see on ikka väga loll küsimus...mis ta arvab et rahvusvahelised staarid laulavad oma laulud igas viimses keeles sisse v..mis kuradi küsimus see on...kui mina temalt küsiksin kas ne-yo laulab tema raadios afrikaani keeles saaks ta vast aru kui loll küsimus see oli..aga olgu
Üks asi mis koolis silma mulle jäänud on kaklemine..poisid koguaeg kaklevad aga mu klassivennad rääkisid et mis sa imestad see pole midagi sest siiamaani keegi haiglasse vms pole sattunud aga poistel ju noad taskus koguaeg seega vahel läheb asi nii kaugele kah..siiamaani on nad lihtsalt peksnud üksteist ja see on nagu omaette meelelahutus..istusime ajaloos, õpetaja oli tol hetkel klassist ära läinud ja siis hüppas waseema sisse ja karjus täiest kõrist KAKLUUUUUUUUUUUUS...ja no ütleme nii et tiffany oli max 5 sekundiga kakluse juures aga me olime teisel korrusel ja no sinna oli ikka väike maa aga see kiirus....õudne..toolid lendasid inimesed jooksid täiest väest...mina uimerdasin ja tõusin nagu tavalisest kiiremini püsti ja jooksin õue aga jah..tolleks ajaks oli juba kaklus läbi...aga kui kaklus kestab siis kõik on ringis kangelaste ümber ja karjuvad täisti kõrist ja naeravad..nii õnnelikud on nad..ja kaklejateks ei ole ainult poisid...tüdrukud ka..seega ma üritan vaenlasi mitte koguda, sest siin võib kergesti litti saada!
Kunagi ma ka rääkisin kui aeglaselt nad klassist klassi lähevad eks...ma mäletan et ma vandusin endamisi koguaeg, et krdi aafriklased miks nad UIMERDAVAD NIII???? Ja tänaseks päevaks olen ka mina selle aegluse saavutanud...vahepeal ütlevad mu klassikaaslased mulle et miks sa nii aeglaselt kõnnid ja kui lõuna-aafriklane sulle seda ütleb siis sa pead ikka väga väga aeglane olema..aga noh ma naudin seda aeglust sest kui ma eestisse tagasi lähen peab jälle jooksma hakkama.
Aga ma alustasin kusagilt jutu keskelt ja nüüd lähen algusesse. Ma varem kirjutasin et koolis ei olnud kedagi eksole. Ja et mu õed läksid koju. Ja kui ma koju jõudsin ütlesid, et nemad see nädal enam kooli ei lähe, pole mõtet, niikuinii midagi ei toimu. Mõtlesin siis et no tohohh ma ikka tahaks minna, mida mul siin kodus ikka teha. Aga kui ma neljapäeval üles ärkasin oli mu ainus mõte MAGADA MAGADA MAGADA (ütles lenin). Okei okei ja noh see mõte on mul iga hommik aga kuna oli selline erakordne võimalus siis muidugi magasingi ja terve ülejäänud päeva mõtlesin kodus, et tahaks koolis olla. Hiljem läksin silver sandsi ruske ostma (minu teine armastus siin aafrikas peale chutneyt, eestis on neid ju ka, aga minu arust ei ole nad nii populaarsed, siin läheb mul pakk ruske kahe päevaga ära. Ehk siis kuivikud need mida kohvi sisse pistad ja siis see läheb pehmeks. Jah seda harjumust jätkan ma eestis,,,rusks rusks rusks). Ja nägin ragiema’t oma klassist, ta küsis et MIKS SIND KOOLIS EI OLNUD. Ma olin naiivselt arvanud et ega eriti kedagi seal koolis pole aga tuli välja et oli ja tunnid toimusid ja kõik. Siis olin äksi täis ja ütlesin et homme kindlasti tulen. Läksingi. LÄKSIN ÜKSI HOMMIKUL JALA KOOLI. Kui ma kooli jõudsin ja teised sellest kuulsid olin ma päevakanglane, sest isegi mu õde ei julge seda teha. ISSAND HANNA SA OLED NII VAPPER, APPI, KUIDAS SA JULGESID. Aga ütleme nii et tee on armas, pargist mööda, elumajadest,,10 minutit ja vsjo. Mida mul seal karta eksole. Ja siis,,MA LÄKSIN KA ÜKSI KOJU. Jah, ma tõesti tegin seda, aga, I can do everything through christ my lord! Aga kui aru saite millele ma vihjasin siis ma panin neljapäeval silmnähtavalt poppi ja reedel ka natukene, aga klassikaaslased õhutavad ühesõnaga vahepeal ei saa ma enam isegi aru kui poppi panen aga see on minimaalselt aga okei ma ei saaks hetkel kokku lugeda kui palju kordi ma juba olen teinud seda. Aga mu ema ja õed ja kõik ütlevad et eii see pole popipanemine et see on lihsalt...ma ei tea mis asi,,nende jaoks nagu naturaalne aga minu jaoks imelik.
Vahele räägin ka ühe lookese mille ema mulle pajatas ja siis edasi jumala teemaga,,,,ja kui ma liiga palju jumalast räägin siis palun teada anda, aga ma üritan teile ikka edasi anda oma mõtteid kui ma seal kirikus istun, aga neid mõtteid on mul miljoneid. Igatahes nüüd lookese juurde. Ema töö kaudu kuulis et siin meie lähedal ühes algkoolis on tüdruk ehk siis ta ei saa olla vanem kui 12 aastat. Ja ta pakub 5 randi eest poistele koolis oraalseksi (see teeb siis umbes 7 krooni vms). Kujutate ette või? Igatahes pidavat tal järjekorrad taga olema. Ja siis pidi ühes teises algkoolis paar olema. 11 aastased poiss ja tüdruk ja nad on paar ja nad elavad ka aktiivselt suguelu ja siis tüdruku ema oli teada saanud ja politseisse ütlend et see poiss vägistab ta tütart kujutate ette ja siis tütar oli nutnud et ei vägista see on ju minu boyfriend jne jne. Ja siis ühes kolmandas koolis oli ühes üheksandas klassis seitse tüdrukut korraga rasedad. Nojah nüüd jumala juurde ja tänaseks päevakangelaseks ei ole mitte jesus christ my lord vaid hoopistükkis Allah. La ilaha il Allah (pole teist jumalat peale Allahi vms),,,ainus asi mida ma araabia keeles öelda oskan aga okei sry keda kotib...igatahes täna ja eile ja üleeile ajasid mind kristlased väga närvi. Väga väga närvi.
Reedel oli youth natukene teistsugune, minu õnneks, MITTE ÜHTEGI MÄNGU. Oh seda õnne, igatahes poisid ja tüdrukud olid eraldi ja siis rääkisime kohtingutest kuigi enamus aja ikkagi lõpuni minemisest kui aru saate mida mõtlen. Ja noh enamus tüdrukuid seal polnud seksuaalselt aktiivsed, aga nad olid väga aktiivsed rääkima. Mis ma siin pikalt pajatan midagi erilist seal ei juhtunud, aga mis oli mu arust nagu natukene kahtlane oli see, et üks tüdruk rääkis, et kui tema poisiga nö. ameleb eksole ja siis tunneb et läheb natukene liiga metsikuks kätte siis ta kujutab ette et Jeesus Kristus seisab seal toas ja vaatab teda ja SIIS TA TEAB ET TA PEAB LÕPETAMA JA MITTE PATTU LANGEMA. Ma mõtlesin oma peas et palun laske mind maha, kujutad ette et jeesus kristus seisab ja vaatab. Ja kus siis teised tüdrukud kukkusid jutustama ISSAND MINA KA, APPI MA TEEN TÄPSELT SAMA ASJA, MA KA KUJUTAN ETTE ET JEESUS SEISAB SEAL Ä. Seega nüüd vast saate aru miks mina usklikuks ei hakka? Aga kui allahi juurde minna siis nad rääkisid nagu sobivast boyfriendist ja muidugi ei saanud liider mainimata jätta et ainult päästetud kristlane on sulle sobiv paariline. ISEGI KUI SULLE MEELDIB MOSLEM (ta ei rääkinud teistest religioonidest, rõhutas koguaeg vaid sõna MOSLEM) SIIS LÕPETA KOHE SEE SUHE SEST SA TEAD JEESUS KRISTUS EI PANEKS SIND IIALGI MITTEKRISTLASEGA KOKKU. MITTE IIAL. JEESUSEL ON MEIE JAOKS AMMU PLAAN OLEMAS. Siis üks tüdruk rääkis et no talle päris meeldib üks moslem ja siis liider ikka et EI, MOSLEMID, APPI. KUI MA JUBA KUULEN KUSAGIL MINGIT MOSLEMI NIME, MA LÜLITUN TÄIESTI VÄLJA. MITTE MINGIL JUHUL. SA VÕID OLLA 100% KINDEL ET MOSLEM EI OLE SINU HINGESUGULANE. No ma tegin nägusid ja köhisin ja mida kõike veel et oma rahulolematust väljendada aga kõik ignoreerisid mind. KUIDAS TA SAAB MIDAGI SELLIST ÖELDA. Mina küll ei usu sellesse et kõikidel on kusagil maailma otsas see üks ja ainuke aga ma usun et kui ikka sobite siis pole ju erilist probleemi et keegi on moslem ja keegi kristlane. Ma kohe mõtlesin, et vaesed tüdrukud kes seda tobedat põhimõtet järgivad, nad võivad ju paljust ilma jääda ja see on minu arust lausa usuline diskrimineerimine. Lahkusin ma igatahes kirikust suure vihaga ja mõtlesin et mina kristlasest meest endale küll ei võta, aga noh igaks juhuks võtan sõnad tagasi. Ja et sellest veel vähe oleks olnud kui täna hommikul krikikus olin hüppas mingi mutt püsti ja ütles et ta tahab midagi öelda. Läks siis lavale ja kui hakkas mulisema. KALLID INIMESED, MUL ON TEADAANNE, NEED VAESED MOSLEMID, NEMAD HAKKAVAD NÜÜD 22. AUGUSTIL PAASTUMA JA SEL AJAL KUI NAD PAASTUVAD PALUN PALVETAME NENDE EEST, PALVETAME, ET NAD TULEKSID ÕIGE JUMALA JEESUSE KRISTUSE JUURDE, SEST NENDE JUMAL ON ALLAH, KEDA MEIE EI USU JA KES POLE TÕELINE JUMAL. SEEGA PALUN KÕIK PALVETAME NENDE EEST ET NAD TULEKSID MEIE JUURDE JA SAAKSID PÄÄSTETUD. Siis ei suutnud ma enam viha enda sees hoida ja küsisin kimonilt et MIS TA TAHAB MOSLEMID KRISTLASTEKS PÖÖRATA VÕI? Ja kimon ütles JAH. Ma ütlesin seepeale, et KAS TA ON LOLL VÕI? Ja siis kimon ütles, AGA NAD EI USU SAMA JUMALAT KEDA MEIE, mul oli nii et no oh imet seda küll poleks arvanud. Ja siis ma ütlesin et mis siis???????? Ja siis ma vist pahandasin neid ja sorri aga kui sa oled usklik siis ole ja usu oma jumalat kUIDAS SINU PERSET TORGIB SEE KEDA TEISED USUVAD. Ma mõtlen küll nõnda, istuvad seal on väga õnnelikud et on jumala kohaloleku tunnistajaks jne aga miks kurat nad oma pead allahi ja moslemitega peavad vaevama? Uskumatu. Kui mina saaksin valida, et kas olla kristlane või moslem valiksin ma kindlasti moslemi. Mu ema ükspäev uhkelt rääkis, et KAS TEAD MOSLEMITEL ON AINULT ÜKS ISLAM AGA KRISTLUSEL ON 4000 ALALIIKI. Ma mõtlesin oma peas et no mis saaks veel lollakam olla. Isegi kui oleks jumal kas siis tal oleks välja mõeldud 4000 erinevat teooriat ja igaüks võiks piiblit võtta nii nagu tema ise heaks arvab? Moslemid võtavad ju koraani samamoodi ja on üks kindel asi mida järgitakse. Üldsegi kuidas nad saavad sellised nõmedusi rääkida moslemite kohta. Ma räägin teile oma perest. Mu ema boyfriend on moslem. Mu vanaema ja vanaisa on abielus ja vanaema on baptist (kristlane ühesõnaga) ja vanaisa on moslem. Ja nad kumbki ei võtnud teise usku üle. See on suhteliselt harukordne aga näete, nad on õnnelikult abielus ja youthi liider iga kord kui meil külas käib käib nendega juttu rääkimas ja pugemas ja siis läheb kirikusse rääkima et see on vale nii vale? Ma arvan et mu vanaema ja vanaisa on ehe näide sellest et kaks religiooni saavad üksteisega väga hästi ära elatud. Igatahes vanaema ja vanaisa lapsed ehk siis minu ema ja onu olid aga mõlemad kristlased, ma küll ei tea miks, aga nii oli. Ja siis onu leidis moslemist naise ja võttis islami üle ja nüüd on neil omakorda moslemite perekond. Aga kui teada tahate siis kui sa tõesti oma jumalat usud ega siis naljalt ikka teist religiooni üle ei võta ju? Isegi suurest armastusest mitte sest nagu ma aru olen saanud on vähemalt kristlaste suurim armastus jeesus kristus. Aga olgu tänan et kuulasite minu algelist filosofeerimist mis võib-olla kellelgi kopsu üle maksa võib ajada, aga ma olen kõigest rumal nooruk ja see on minu arvamus. Muide annan teile ühe laulukese ka kuulata: lily allen – him, aga mitte niisama ei anna ma seda, esiteks jäi see laul mulle ilusa meloodiaga kõrva aga siis hakkasin sõnu kuulama ja laul räägib ei kellestki muust kui jumalast ja laulu sõnad kajastavad päris hästi minu mõtteid, seega kuulake kõik. (need kaks pilti varastasin kellegi facebookist, seega pole minu süü et kvaliteet nii halb on ja varsti võtan ise ka fotoka kooli, aga ma pean veel end veidi koguma: Igatahes nüüd näete veidi koolivormi ja kooli väljast ning seest, tot siens)

3 comments:

  1. Tere Hanna! Loen päris pikemat aega juba sinu Lõuna-Aafrika elust. Väga huvitav on ja vahepeal ma lihtsalt naeran, sest sa kirjutad hästi.. ja naljakalt. Miks ma seda loen, hmm, üks sõbranna andis mulle kunagi selle blogi aadressi ja siis ma vaatasin, et põnev. Minu parim sõbranna elab hetkel samuti Lõuna-Aafrikas ja ta on eestlane. Ma mõtlesin, et kui sa äkki kunagi tahad ka sealkandis eestlasega suhelda, siis annaksin sulle ta numbri ning sa saaksid oma jeesuskristuse elust natukeseks kaugemale ja saaksite kogemusi jagada :D Et anna teada siis :)
    Ja kirjuta ikka edasi, vääga huvitav on! :)

    ReplyDelete
  2. oi oi oi, kõigepealt suured tänud ja teiseks see numbri asi oleks küll väga tore, iseasi kus ta täpsemalt elab, sest siin vahemaad ju nii suured. Elab tema ka Kaplinnas?

    ReplyDelete
  3. 0712884098 on see number. kohalik number. Ta nimi on Ireena ja ta elab samuti Kapplinnas. Ta just helistas mulle ükspäev ja ma rääkisin talle et ma loen ühe tüdruku blogi, kes on eestlane ja on ka praegu Kapplinnas. Niisiis, ta oli ka huvitatud. Aga helista talle ja saage kokku. Ma arvan, et teil päris palju rääkida, sest ta oli ka 2004 aasta seal vahetusõpilane ning nüüd elab seal ja käib ülikoolis. Seega võta ühendust ;)

    ReplyDelete