Sunday, August 30, 2009

Plek van die vleisvreters

Tulin just koolist ja praegu on kõik kerge, nagu varem poleks olnud, aga olgu nüüd on eriti, sest täna puudus 12 õpetajat. Kes on workshopis ja kellel suri abikaasa ja kes on lihtsalt kurb kodus jne jne ja nii ma siis passisin ja passisin ja passisin ja tulin koju. Ja ilmad on ka soojad, ma lausa kõrben oma koolivormis. Teised aga mitte, nad on nagu tundetud ilma suhtes, neil pole kunagi külm ja neil pole kunagi kuum. Minul seevastu on aga koguaeg mingi häda. Aga kui õpetajatest veel rääkida, siis ma rääkisin kuidas õpetajad klassiukse peal suitsetavad. Aga eilse 45 minutilise vahetunni istusin ma ühes klassis ja see õpetaja istus seal laua taga ja absoluutselt terve selle aja suitsetas. Õpilased on ju väga passiivsed suitsetajad kui ühes kinnises ruumis keegi 45 minutit järjest suitsetab, aga kedagi see ei häirinud seega üritasin oma tunded vaka all hoida. Kui eesti koolides on aga probleemiks õpilaste suitsulembus siis siin pigem õpilaste daggalembus. Suitsetatakse seal kus hing ihkab, tihti isegi klassis. Ja on teatud inimesed kes müüvad sigarette, üks maksab 2 randi. Aga on ka neid kes koolis daggat teevad, no jumal jumal. Need ongi tõelised murelapsed. Aga õpetajad ropendavad ka päris tihti ja üldse on nende keelekasutus naljakas. Sõna man on siin küll kõige populaarsem. Isegi mu vanavanemad kasutavad, NO MAN, DON’T DO THAT. Ja see ajab naerma kui inglise keele õpetaja karjub üle klassi, NO MAN YOU MAKE ME SICK, YOU MAKE ME SICK, GET OUT. THIS IS SHIT!!! SHIT WHAT YOU’RE TELLING ME!!! Bioloogia õpetajat ajas ka keegi ükspäev vihale ja ta karjus siis vähemalt viis korda üle klassi, THIS IS BULLSHIT, YOU UNDERSTAND ME? BULLSHIT, THIS IS BULLSHIT SO SHUT UP. Ja eile LO õpetajat ajas üks mu klassiõde vihale ja siis ta karjus FUCK OFF, FUCK OFF! Ja vahepeal küsis, KAS SA HOMMIKUL TEGID NARKOOTIKUME ET SELLIST JUTU AJAD? FUCK OFF SAAD ARU FUCK OFF! Oijah, nalja nabani.
Aga hetke tähtsaim asi on siiski ramadaan. See kuu moslemite aastas kus paastutakse jne. Mind ikka väga huvitab, koguaeg uurin klassikaaslastelt, et kas kaalus oled juba alla võtnud? Kas petad ka?
Igatahes ma võin lühidalt rääkida, milles ramadaan seisneb. See on aeg, kus paastutakse siis kui päike taevas, päikese loojumisest päikese tõusuni võib süüa nii palju kui hing ihaldab aga kui on valge pead nälgima. Meil on seinal ramadaani kalender, iga päeva peal täpne kellaaeg mis kell päike loojub, kõik siis loevad sekundeid ja kui kell lööb joostakse külmkapi juurde. Ja hommikune päikesetõusu kellaaeg on ka kirjas. Osad kes viitsivad, nagu näiteks minu vanaisa. Täna tõusis päike 5:55 seega eks vanaisa ärkas pool tunnikest varem üles, pistis miskit põske ja magas edasi. Paastumise ajal ei tohi veel kindlasti suitsetada ega intiimsuhetesse paarilisega laskuda. Ma ei tea kas öösel võib, aga päeval igatahes mitte. Paarilist ei tohi intiimselt puudutada ega midagi. Neid asju on veel, aga mul ei tule meelde. Ja mina siis arvasin, et kõik moslemid nüüd pühalikult ramadaanitsevad aga oh ei. Ma pidin pettuma. Kimon ütles et noored väga tihti petavad, hommikul ema saadab tühja kõhuga lapse kooli ja ootab et ta ka tühja kõhuga tagasi tuleks aga tihti ikka lapsed salaja päeval söövad. Ja siis koolist koju tulles ütlevad, et oi oi kõht on nii tühi!!! Minu klassi moslemitelt uurisin kes paastub ja kes mitte, kes petab ja kes mitte. Tuleb välja et tõesti osad ei paastugi, ma ei teagi miks. Ja väga paljud ikka petavad, nagu ise näinud olen. Eriti suitsetamisega. Aga osadel juhtudel võid ka paastumist nö murda. Näiteks rasedad naised ei pea, inimesed kes on haiged, diabeet vms. Tüdrukud ei pea sel ajal kui neil menstruatsioon on jne. Minu vanaisa ka vahepeal ei paastu, sest ta on ravimite peal. Aga kui päike loojub siis oh seda õnne siin õuel, millised imelised hõrgutised lauale ilmuvad. Mitte küll meie peres aga mujal. Meil ju ainult vanaisa paastub ja kes siis ikka hunniukuid vaaritada viitsib. Kuigi vanaisa on mul imehea kokk. Ta oskab kõiksugu huvitavaid vürtsikaid india rooge teha, mida moslemitel harjumuseks süüa on. Pannkooke meeldib talle ka teha, ma ütlesin, et mu eesti vanaisale ka ja ta palus siis talle öelda, et esimene pannkook ei tule kunagi õige, ta pidavat seda teadma, seega papa kui seda loed siis nüüd tead! Igatahes ramadaan, mul tekkis siis küsimus, kas õnn või õnnetus. Muide ramadaani ajal pead elama vagat elu ning aitama vaeseid kui sinu võimuses. Seega minu peas tekkis küsimus: ramadaan – õnn või õnnetus? Ja vastus teada, kui ma oleksin moslem oleks see muidugi suur õnn aga minule kui mittemoslemile on see siiski õnnetus sest päevläbi niigi kõiksugu chiprolle näost sisse ajanud peab õhtul veel topelt sööma. Aga muidugi on see jälle tore kogemus, olla sellise vahva asja tunnistajaks. Elagu ramadaan!

Noh vähe sellest et ma alles kooli tulin ja et varsti vaheaeg tuleb, järgmisest nädalast hakkavad riigieksamid ja kuna mina neid ei kirjuta tähendab see seda et mul tuleb vist kooliga natukeseks hüvasti jätta, mis on väga kurb. Mul tuleb juba hakata oma praeguse klassiga lausa hüvasti jätma, alles sain nendega sõbraks aga loodan, et pean nendega ka tulevikus ühendust siin LAVis ja eks uus klass saa ka tore olema. Kes siis aru ei saa, siis siin algab kooliaasta jaanuaris aga vahepeal on ju detsembri vaheaeg ja teate, see aasta on see ametlikult lühem ja nii pikendatakse suvevaheaega et kõik oleksid world cupi ajal vabad. Mul klassiõed juba rääkisid et lähevad waterfronti äärde istuma, see on siis ookeani ääres nagu selline promenaad, väga kuulus, kus kõiksugu poed ja restoranid jne ja siis ootavad et cristiano ronaldo mööda läheks ja neisse armuks. JA MA LAHKUN JUST ENNE WORLD CUPI, OLE SA NELI KORDA NEETUD.
1. sellise kandiku laob ema bf ramadaani ajal iga õhtu lauale
2. mina kui mul sukk pähe pandi, ma kunagi rääkisin et kohalikud teevad seda. ma nägin välja nagu segu voldemortist ja hannibal lecterist???
3. mu siblingud ja sõbrad kiriku jaoks tantsu harjutamas (paremalt: mu klassivend Foreston, mu venna gf Simoné, see poiss ees on minu vend Chad, mu õde Candice, mu teine õde Kimon ja siis mu koolivend Gareth)
4. ema ja tema bf

2 comments:

  1. tsauka, arva ära meil hakkab homme kool!!! tsstss, ole rahulik, kohe raporteerin sulle, mis kellelgi seljas oli mis muutused jne jne...
    Tahtsin licalt öelda, et chad on täitsa ponks poiss ja et kui satud orxi, siis võid vaadata kui jäle skräpp on see kõige esimene mul või viimane, ise mõtle kumb ta sinu jaoks on...
    Terv, maribun, ainuke commija hetkel

    ReplyDelete
  2. lol marybun, kirjuta siis emailile pliis! igatahes chad pole üldse ponks, väga kole on, ma ei tea, äkki sa olid sarkastiline igatahes see on tõde :D ma pean fotoka kooli võtma ja siis alles näed ponkse poisse.
    ok tänx igatahes kohe lähen orxi kah!

    ReplyDelete