Saturday, August 8, 2009

Ütlen siis kohe ära, et naistepäeva pärast ei lähe ma kooli esmaspäeval. Muide kui seagripist natukene veel rääkida, siis see esineb enamasti ainult erakoolides. Teate küll, rikaste võsukeste lapsed käisid väljamaal ja tõid seagripi siia, seepärast meie kooli ei olegi suletud, see ei ole erakool.
Muide eile käisin ma jälle youth’is ja no minu jaoks on see üks suur naljanumber. Kõik need noored, räägivad jumalast, appi. Näiteks peame me jagama erakordseid jutukesi. Eile rääkis üks sellise loo: üks ema vannitas oma beebit ja tal oli teine natukene vanem laps ka ja ta palus tollel midagi tuua ja järsku kuulis, et see vanem laps karjub täiest kõrist. Mõtles siis, et appi äkki kukkus trepist alla ja pani ajama selle teise lapse juurde. Laps oli kaela lõiganud millegagi. Helistas kohe abikaasale, et tule ruttu koju peame lapse haiglasse viima. Siis tuli tal aga meelde, et ups, mul ju beebi vannis. Jooksis tagasi, beebi oli ära uppunud. Siis läks jälle vaatama kuidas teisel lapsel läheb, too oli vahepeal ära surnud. Ja abikaasa sai ka koduteel autoõnnetuses surma. Cmon, ma naersin selle jutu peale, aga teised olid kõik nii tõsised. Vaatasid maha, ahhetasid, üks tüdo küsis, KAS BEEBI SURI ÄRA SIIS VÄ. Mida ta mõtles ma ei saa aru, uppus ära aga jäi ellu? Mu sõbranjed ja pere eestis ikka noomisid mind, et VAATA ET SA USKLIKUKS EI HAKKA, ÄKKI HAKKAD. Aga kui ma aus olen siis, varem oli tõenäosus et ma usklikuks hakkan umbes kuus korda suurem. Ma näen päevast päeva neid lollikesi. Kurb tunnistada, aga minu jaoks on usklikud lollid ja totakad. Ja eile ütles Candice seal samas noortevärgil, et AGA ÜHTE MA TEILE ÜTLEN, ÄRGE IIAL, MITTE IIAL, SIDUGE END INIMESEGA KES POLE KRISTLANE, VEEL ENAM KUI TA POLE PÄÄSTETUD. ÄRGE TEHKE SEDA VIGA IIAL. Oh jah, ta purustas hetkega minu lootused endale ühel kaunil päeval aafrika mees leida. Samas võib-olla on see ka hea, sest millest mul olekski ühe jumalaorjaga rääkida, nad räägivad koguaeg ainult jeesusest, mu venna telefoni taustapildiks on ka sõna JESUS, graffitis kirjutatud. Ja siis ta küsis mult kas ma arvan, et ta on jeesusehull.....
Aga olgu, täna käisin ma soppamas ja avastasin poest sellise ajakirja nagu Elle South Africa. Oh seda õnne, ma ei oodanud sealt eriti midagi, sest siinsete noorte style on alla igasuguse arvestuse. Appi, see on nii ilge, üks päev mu õde ütles mulle. KUULE SUL OSAD RIIDED IKKA KOHVRIS MA TAHAKS NEID NÄHA, SA VÕTA RIIDED VÄLJA JA MEIE ÜTLEME KAS SEE RIIDEESE ON NORMAALNE VÕI EI. Ma mõtlesin oma peas, et jeesus maria palun tule appi, kui teie mulle stiilinõu tulete andma. Moes on väga katkised ja laiad dressipüksid, nii poistel kui tüdrukutel. Kõik asjad on hästi üle pakutud ja hästi värvilised saja kaunistusega. Väga kole. Igatahes kui ma Elle’i lahti lõin siis oh seda imet. Noo riided mis seal välja olid toodud olid ikka uskumatult normaalsed ja suur osa neist olid ostetud poodidest mis mulgi siin kodu kõrval olemas on. Asi selles, et mu pere noored arvavad et nood on nõmedad riided ja nõnda pole ma nendesse poodidesse ka kunagi sattunud. Ärge nüüd lootke et ma mingi kauni garderoobiga tagasi tulen. Oh ei, nood riided on ka koledad aga lihtsalt kõige normaalsemad siin lõuna-aafrikas. Muide kui ma siin olen täheldanud et üritatakse ikka kõikjal reklaamides jne mustanahalisi kasutada siis too Elle on küll üks valgete võidukäik. Silmasin ainult paari mustanahalist modelli terve ajakirja peale. See sakib. Ja mis mind veel imestama paneb on see, et eestis müüakse vähemasti British Vogue’i igasugustes poodides, aga siin MITTE KUSAGIL. See on ju nonsens, ma olen ingliskeelt rääkivas riigis, Eestis on sel ju vähem lugejaid, aga mina ka ei tea. Minu lootus siit ID’d, Lulat või Teen Vogue’i leida on vist hukule määratud.
Aga mis kõige tähtsam. No ütlen kohe ära, et ma pole mingi patrioot ja kui aus olla siis Eesti on ikka väga nõme riik. Aga sellegipoolest üritan ma lippu kõrgel hoida ja nii siis ongi, et vahel kui me Oprah’t vaatame on seal intervjuud läbi Skype’i. All on skype’i logo ja iga kord pean ma toonitama, et EESTLASED LEIUTASID SKYPE’i. Vahetvahel lastakse ka siin telekast seda Max Factori reklaami kus Carmen Kass on, vast teate. Siis ma ka ikka hüüan, et SEE ON EESTLANE SEE ON EESTLANE. Muidugi on minu kurvastuseks nende jaoks kõik modellid sama näoga ja kui telekast tuleb umbes l'oreali reklaam kus modelliks Erin Wasson, siis Kimon küsib, SEE ON SEE EESTLANE VÕI. Aga minu imestus oli sootuks suur kui ma nii muuseas telekat vaatama jäin ja järsku eesti lippu silmasin. Siis silmasin brasiilia lippu ja siis sain aru. NAD NÄITAVAD KOLMAPÄEVAL EESTI-BRASIILIA JALKAMÄNGU TELEKAST, KUJUTATE ETTE, EESTI JALKA ON ALLA IGASUGUSE ARVESTUSE JA PEALE SEDA MÄNGU EI TAHA KEEGI ENAM MINUGA SIIN SUHELDA. Olgu olgu, loodan, et nii hull see asi ei ole. See on esimene ja ka viimane kord kui ma eesti koondisele kaasa elan, igatahes üritan ma nüüd sõna levitada ja kõikidele teada anda, et eesti mängib kolmapäeval SABC 2 peal jalgpalli!!! No ja mis ma veel maarjamaa heaks olen teinud on see, et vahel võtan ikka viisijupi üles. Kahjuks aga ei eruta üht kuumaverelist aafriklast väga Urmas Sisaski preludium Pro Patria ja nõnda saab ka minu laul väga ruttu otsa.
Ja teate siin kõik panevad suurt rõhku oma mobiilile. See on väga tähtis, milline telo sul on, sest sellega ollakse ju Mxit’is, kuulatakse muusikat jne. Minu arvates on väga nõme oma telefonist muusika kõvasti üürgama panna(kvaliteet on väga halb). Ja üldegi, telefoni ei mahu nii palju laule kui mina tahaksin. Nad kohe küsisid, et MIS LAULUD SUL TELEFONIS ON. Kui ma ütlesin, et sry, mul telefon ikka helistamiseks ja laule kuulan mp3’ga, siis mu klassivend nähvas mulle. ISSAND SEE ON NII VALGE. (saate aru eks, nagu valgele väga omane vms). Aga kui keegi nuputab, et miks ma laupäeva päeval blogis olen, mitte aga tööl (olgu, keegi ei nuputa) siis ma ütleksin seda, et jalkamängud jäeti ka ära, seagripi tõttu (seal kandis elavad rikkad). Aga esimesel pildil on minu vanaisa enne mošeesse minekut ja teisel pildil vanaema ja Kimon(ta kannab meie kooli dressikat kui märkasite, minul seda ei ole aga väga ei ihka ka)

5 comments:

  1. tsau hanna, ma just mõningad päevad tagasi ostsin omale uue ID ja mõtlesin kohe sulle, et HAHA sa ei saa aasta otsa lugeda seda ja kõiki teisi ka. Su blog on nnii lahe, sa oled nii lahe, olen su fänn.

    ReplyDelete
  2. maribun olen muidu...mai tea taavi KONTO vict

    ReplyDelete
  3. tsauki siin
    ütle kes kaanel on, ma üritan läbi inetneti end kursis hoida, aga see pole ju ometigi see(kaanel on lily allen?) kas seest on lahe??? kirjelda,
    kas palju ilusaid naisi???
    muide ma usun et kusagil siin cape townis ikka müüakse aga kus karuperses no seda ei saa ma iial teada, siin raske elle south africatki leida..sita-aafrika

    ReplyDelete
  4. lily alleniga
    jep, sees on lahe jap, palju KENI MEHI

    mis muidu teed kah? ma kolmap rooci shoppama.

    kas igaced mind ka juba? TDL neljandat korrust...radikate vastas istumist või botaanikaaias esimesel korral...

    ReplyDelete
  5. mu ema ytles, et ta ostab mulle ajakirju ja saadab, vot sulle
    igatahes mis muidu teen, elan, hingan, eksisteerin......jne

    igatahes vahel kui ma t2itsa yksi istun kusagil siis kyll m6tlen et botaanikaaed k2raks kyll...radikad kah, sest siin 15 kraadi ja ma pean fakin 6ues istuma

    ReplyDelete