Thursday, August 20, 2009

Konsternasie oppie stasie

Mul pole jälle seda kuradi internetti ja ma olen hetkel väga ebakannatlik ja mu pühapäevakooli õpetaja ütleks seepeale, et hanna, sa pead ainult ootama ja jumal annab vastuse. AGA MA EI SAA ARU MIKS JUMAL MULLE KIIREMINI INTERNETTI EI ANNA, pole ju nii palju palutud. Mis mind väga vihale ajab on see, et kui noortekirikus või pühapäevakoolis või kus iganes kristlikus asutuses läheb südame puistamiseks, jah, tihti noored räägivad pikalt laialt kuidas neil paarilisega probleemid on ja kuidas nad ei tea mida tulevikus teha ja neile saaks asjalikku nõu anda ja uskuge ma olen neid kurtmisi VÄGA PALJU KUULNUD, aga igakord ütleb kuulaja vastuseks: OLE KANNATLIK JA VARSTI JUMAL VASTAB SULLE. Ma tahaks siis karjuda, et jumal ei anna mingit vastust, tuleb ise tegutseda ja mõelda ja no kui jumal nende unenäos just ei ilmu ja selget vastust ei anna pannaksegi pea tööle ja kui vastus käes öeldakse et, JA JUMAL ANDISKI VASTUSE, OH MA OLEN NII TÄNULIK. Seega nüüd teate et kui minu nina all öelda, et varsti jumal annab vastuse siis arvestage et saate jalaga näkku.

Oh eluke on nukker, sõime just kõhu fish and chips’idest täis ja internetti ei ole ja ma pean mxitis istuma ja ainus inimene kes on online on mu moslemist klassivend aziz kes küsis just kas ma tahaks et ta mu boyfriend oleks. Kindlasti mitte,,,ja kõrvaltoas üürgavad mu õed ja melissad ja tädi URSULA...kui ma aus olen siis see worship team küll laulda ei oska. Alguses kui ma siia saabusin tundus et kõikidel on ingellikud hääled aga nüüd on mul juba kõrva õige talendi peale ja no kõrvaltoas olevad neiud ei hellita kõrva eriti...ja tänaksin siinkohal ka oma tundmatut lugejat kes lihtsalt luges blogisid ja andis ka mu ipodi probleemile vastuse, MA PEAN AASTA AEGA SAMADE LAULUDEGA OLEMA!!!! KATASTROOFILINE!!! Aga olgu nüüd siis tänaste põhiteemade juurde. Esiteks kool. Kool kool kool. Hommikul teatas Kimon et KOOLI EI TOIMU. No õnneks ikka läksime vaatama ja toimus ikka küll. Aga koolis oli kimoni klassist 2 inimest ja minu klassist 10 mis on ikka häbematult vähe. Enamus õpetajaid ka puudusid ja nii me siis tilbendasime ühe ukse tagant teise taha. Aga kui küsite et miks see kõik nii oli, siis esiteks see seagripinali eks, teiseks SADAS VIHMA mis on päris mõttetu põhjus kooli mitte tulemiseks aga peamine põhjus on see, et taksod ja bussid streikisid. Või õigemini nende juhid. Bussidega on siin nii nagu on, aga taksod. Siinsed taksod on minibussid mis ei ole mitte riigi omad. Igaüks võib endale ise minibussi osta ja selle taksoks tembeldada. Ja siis need taksojuhid topivad selle bussikese otsast lõpuni inimesi täis ja muidugi alati on muusika PÕHJAS. Ma ei kujuta ette et ärkan hommikul vara üles et kooli minna ja siis mingi totakas taksojuht muusika reaalselt põhja keerab. Igatahes maksab see taksopilet 6 randi aga simoné rääkis, et kunagi vanadel headel aegadel oli 2.50 seega kui tahtsid kaplinna kesklinna saada kuhu on ikka mõnus maa siis pidid alla viie krooni maksma :D Aga tekib küsimus et kui taksod on iseenda peremehed siis miks nad streigivad??? MA EI KUJUTA ETTEGI.
Ja teate mis on üks väga rumal küsimus mida minult tihti küsitakse: MIS KOOLIST TULED. Nood küsijad vist ei ole aru saanud et ma lõuna-aafriklane pole ja kui ma siis litin et Tartu Descartes’i Lütseum hakkavad nad ohkima ja puhkima. Muide see aziz, vaene poiss ta tahtis ikka minuga võrgutamisjuttu rääkida aga ma purustasin ta unistused ja küsisin et KUULE KAS MA SULT ISLAMI KOHTA KÜSIMUSI VÕIN KÜSIDA. Ja nüüd ta peab vist isalt küsimas käima sest tal läheb väga kaua aega vastamisega....ja nüüd ta läks üldse offline’i.....
Keda huvitavad minu ja Tiffany saagad siis tiffy läks uuele tasemele. Nüüdsest musitab ta mind häbenemata ja asjaoludest olenemata. Ta tuleb ja musitab mu nägu, otsaesist ja põski ja kaela, vahel laseb lausa keele käiku. Igatahes ütlesin ma talle et lase nüüd olla, teeme kokkuleppe et suule ei musita. Muidugi oli ta kohe nukker ja uuris et miks miks. Tegelikult on põhjus lihtne. Tiffyl on girlfriend meie koolis ja ta suht tihti näeb kui ta mind musitab ja mul natukene häbi. Tunnen kaasa tüdrukule aga tiffany kohe uuris et kui ta oma tüdruku maha jätaks kas ma siis lubaksin suule suudelda ja siis ma kiusasin teda ja ütlesin et OHH MA NÜÜD EI TEA. Aga mu suurim hirm on peksa saada neilt tüdrukutelt kuigi tundub et neil selle vastu midagi ei ole, nad vast isegi hea meelega musitaksid mind.
Aga siinsed poisid on ka vähe opakad. Ka nemad läksid uuele tasemele!! Kui nad varem ainult nime hüüdsid ja kiskusid siis nüüd on uus mood. Poisid teevad musisuud pähe ja blokeerivad minu tee ühest klassist teise ning samuti korrutavad et PALUN SUUDLE MIND...PALUN HANNA,,,,SUUULDE MIND!!! Ma alguses olin viisakas ja ütlesin et tänan ei aga nüüd pean juba vägivalda kasutama sest nad vahepeal hoiavad mind kinni ja see on väga vastik. Siis üks poiss küsis et MA EI SAA ARU MIKS SA MIND SUUDELDA EI VÕI, SA EI PEA KEELEGA JU. Ma üritasin siis selgeks teha et vähemalt 5 poissi on tahtnud juba et ma neid suudleks ja kui ma kõikidele alluksin siis mis ta sellest arvaks. Mu jutt oli talle aga liiga segane ja kohe läks ta oma jutuvadaga edasi: pliiis suudle, palun, hanna, suudle!!! Mida ma aga veel täheldanud olen on see, et tihti kui poisid mulle külge löövad seisavad nende girlfriendid nende kõrval ja siin ei tehta sellest mitte mingit probleemi. Tüdrukud naeratavad arglikult ja ma ei saagi aru et miks??? Kas siinmail on siis naised alla surutud ja mehed arvavad et nad võivad oma naisele nõnda teha? Mina küll sellel juhtuda ei laseks aga siin ei häiri kedagi, vahel seisab tüdruk kõrval ja kui ma ütlen et jäta mind rahule su tüdruk on siinsamas siis vastatakse et MIS TÜDRUK MUL POLE JU TÜDRUKUT AH TEMA VÄ TAHAD MA JÄTAN TA MAHA. Aga mul jäi ju jutt ennist tänase koolipäeva juurde pooleli. Kuna mu õed olid ainsana enda klassist kohal läksid nad koju ja nii jäin ma üksi kooli. Eks ma siis passisin seal ja passisin ja passisin oma paari klassikaaslasega ja lõpuks otsustasime ka koju minna, ehk siis kooli jäi heal juhul 30 õpilast. Ja tund millest ma poppi panin oli üllatus üllatus....INGLISE KEEL. Taaskord, see tund, ma ei teagi mida sest arvata, nüüd oleme viimased kaks nädalat Othellot lugenud ja samal ajal ka kuulanud. Päris huvitav tegelikult, aga muidugi ei saa ma aru millest jutt käib sest tegemist on sellise väga kahtlase luulelise inglise keelega kus iga teine sõna on alas ja thou ja thee ja thy ja mida kõike veel...ja siis oli mul võimalus ÜKSI KOOLIST KOJU MINNA. Minu jaoks oli see nagu dream come true ja hiilisin ma siis taevaväravate vahelt läbi aga kahjuks nägid mind mu klassikaaslased kes hakkasid kohe röökima et SA EI TOHI ÜKSI MINNA, SIND RÖÖVITAKSE ÄRA, SULT VARASTATAKSE ASJAD ÄRA, SA SAAD VÄGISTATUD. Ja nii saatsid nad mind koju, noh üsna armas neist aga ma eelistaksin üksi kõndida, oma ipodi kuulata ja elu üle järele mõelda. Muide täna on uuele tasemele minemise päev igas mõttes. Ma käisin ka täna esimest korda üksi POES. Ja mitte lihtsalt tuckshopis vaid SILVER SANDS’is. See on bensujaam ja sinna saamiseks peab umbes 5 min kõndima ja kaks korda ka teed ületama, seega suur võimalus on tee peal otsa saada aga ma olin väga vapper ning sain hakkama kuigi siis tuli hirm sisse kui kaks poissi autoga peaaegu seisma jäid ja kui signaalil limiit oleks siis oleks see tol hetkel otsa saanud. Igatahes loodan et sellest saab harjumus ja kuigi väljas on pime lähen korraks kõrvaltänavasse tuckshoppi kohe üksinda, oh milline vapper eesti naine ma olen.
Lõpetuseks annaksin eesti poistele ühe sebimisnipi, mida aziz minu peal just katsetas, see näeb siis välja nii:
Aziz: You lucky I didn’t kiss you yet (sa oled õnnega koos et ma sind veel suudelnud ei ole)
mina: why lucky? (miks õnnega koos?)
Aziz: You would have been in love....(sel juhul oleksid sa armunud)

Krt aziz ütles veel ühe hea asja: if you ever wonder how much I love you go to the beach and count the waves, it’s infinity at this stage (kui sa kunagi mõtled kui palju ma sind armastan mine randa ja loe laineid, need on igavikulised vms)

1 comment: