Saturday, August 22, 2009

ek hou nie daarvan nie!

Ma olen viimase piirini ajatud ja minu vihakatel hakkab kohe üle keema, INTERNETTI POLE MEIL OLNUD JUBA ÜLE NÄDALA. Why god? Muide, why god, eestis oli mul ja mu sõbrannadel selline lollakas harjumus jumalat tihti mainida, aga otseloomulikult me ise usklikud ei olnud. Ma ütlesin tihti et jumal tahab et ma teeks seda ja toda ja why god ja mida kõike veel ja nüüd pean ma ennast jälgima koguaeg et jumala nimi üle huulte ei lipsaks, sest mu pere läheks siis ekstaasi. Eile kogemata ütlesin et jumal tahtis et ma ostaks selle šokolaadi ja siis ei saanud kimon oma näolt enam naeratust ära. Nii väga tahavad nad et minagi päästetuks saaksin. Ja kui ma youthis olen käinud siis liider tessa koguaeg tahab mulle sõna anda ja mida kõike veel ja ma tunnen nagu natukene jeesusest rõhutuna ennast kui ta mulle nõnda pinda käib. Ja siis ta koguaeg kallistab ja patsutab mind, HANNA ON KÕIK IKKA KORRAS? HANNA? ON KÕIK HÄSTI? Igatahes thank you jesus my lord et eesti nii mitteusklik maa on. Oleme ausad iga loll teab et jumal on väljamõeldis ja mul on hea meel et eestlased sellest niivõrd teadlikud on. Inimesed ei suuda ikka ära imestada kui kuulevad et ma jumalat ei usu. AGA KEDA SA USUD SIIS. MA KÜLL NII EI SAAKS SEST KUI MA VAHEL PALVETAN SIIS SEE ASI LÄHEBKI TÄIDE. Mul oli tahtmine küsida et kui ei palvetaks kas siis ükski asi ei läheks täide või. Minu elus lähevad ju samuti osad soovid täide aga minu maailmas ei ole jumalat. Kas nad sellele ei mõtle. Nad on ajupestud!!! Siis küsisid, AGA KAS SA PALVETAD. No kelle poole mul palvetada KUI MA JUMALASSE EI USU??? Ja kõige sagedam küsimus, KELLESSE SINA SIIS USUD. Kui ma olen nüüd üdini aus siis ainuõige vastus sellele küsimesele on et mina usun iseendasse. Tee tööd ja näe vaeva mitte ära looda mingile olematule jeesusele. Oh küll on hea oma tundeid välja valada aga ma räägin nüüd teile oma matemaatika õpetajast kes on JOBU. Talle meeldib väga endast rääkida ja ennast kiitmast ma ei väsi. Kõigepealt ta rääkis, et hanna tead ma olen väga religioosne inimene võib-olla pole aru saada aga ma olen. On küll aru saada. Ja jah hanna jumal räägib minuga väga tihti, ausõna, sa võib-olla ei usu aga ta räägib minuga ja peale selle olen ma väga andekas. No näiteks olen ma väga hea fotograafias. Peale selle et ma häid pilte teen ma oskan veel neid arvutis muuta kah. Ma võin su juuksed isegi pruuniks teha pildi peal kui tahad. Punaseks võin ka. Ja peale selle oskan ma ka kirjutada. Ma olen kirjanik. Tead mul on raamat isegi ilmunud. Sa ei usu või. Ausõna, raamat räägib aidsihaigete armastusest. Aga mul on selline anne ka et mul on seletamise anne. Ma oskan väga hästi seletada asju mida ma õpetan. SIINKOHAL OLEKS TAHTNUD VAHELE SEGADA SEST TA TEEB ASJAD 6X KEERULISEMAKS KUI NEED ON. Seletamise anne sul puudub kallis õpetaja. Ja täna kui ma klassi läksin rääkis ta vaimudest, kuidas ta tihti näeb vaime ja räägib nendega. Ja siis ütles et kas te pendlist teate, ma olen ka ses suhtes andekas. Minu käes liigub pendel. Siis võttis oma võtmed mis olid nööri otsas ja küsis pendlilt: PENDEL KUS ON HANNA, ja siis liigutas silmnähtavalt oma kätt nii et võtmed minu poole liikuma hakkaksid, ma mõtlesin, et jeesus oled sa mingi tibla või näha ju et sa kätt liigutad aga teised ainult ahhetasid ja ohkisid: LUBAGE MA TEEN KA ja kui vaesekeste käes siis “pendel” liikuma ei hakanud ütles õpetaja et, SELLEKS PEAB ANNE OLEMA, SUL PEAB TEATUD ENERGIA OLEMA. Siis keegi ütles et õpetaja te liigutate oma kätt ja siis õpetaja ütles enda kaitseks et EGA SA EI SAAGI TÄITSA LIIKUMATULT OLLA. AINULT SURNULT OLED LIIKUMATU SUL VERI VOOLAB JA SÜDA TUKSUB SA PEAD LIIKUMA KOGUAEG. Ja siis lisas veel et noh ta oskab taro kaartidega ennustada ka aga ta nagu rohkem igavusest teeb seda.
Aga muide ma mõtlesin et olgu tulen aafrikasse küll aga ega ma millestki ilma ei jää. JA JÄIN KÜLL. MU EMME ÜTLES MULLE ET HETKEL ON KERGEJÕUSTIKU MM JA ETVL PÄEVADLÄBI NÄIDATAKSE JA MA EI TEADNUDKI SELLEST SEST KRDI AAFRIKAS EI NÄIDATA SEDA. MA OLEN NII VIHANE. MULLE NII MEELDIKS SEDA VAADATA. Nägin ainult telkust korraks kuidas mu eluarmastus usaba belt (tervitused liina) uue maailmarekordi jooksis, okei tegelt siia vahele üks väike nali, meil koolis spordipäeval üks poiss juhtis teiste ees päris pika maaga jooksmises ja ma ütlesin sõbrannale et wow ta nagu usain bolt siis sõbranna küsis et OOTA MA HÜÜAN TALLE SEDA MIS SEE NIMI OLI USABA BELT VÄ?

Aga kas teate milline tänane koolipäev oli. Eile räägiti telekas et täna on 80% vihma, millest ma aru ei saa. Ma küsisin emalt et 80% küll aga millest, mis see 100% on ma nagu ei saa aru. Ta aga hämas et see on väga palju vihma jne seega ega ta isegi vastust ei teadnud. Ja hommikul kui ärkasin oli taevas sinine ja mina õnne täis. Aga nii kui kooli ette jõudsime hakkas kallama ja kallab tänapäevani. Aga milles seisneb puänt. Kooli direktoril oli sünnipäev ja õpetajad otsustasid et 20min vahetund muudetakse tunniseks ja nad hakkavad pidu pidama. Ma mõtlesin küll tol hetkel et laske maha ennast LAPSED PIDID EHEDA PADUVIHMA KÄES SEISMA. On küll mingid ääred kus all seista saab aga nood on nii mõttetud ja augud on sees ja seal all saad veel märjemaks. Kuidas saavad õpetajad üldse nõnda teha? Ma olin selle aja kuskil klassiruumis, sest mingi õpetaja oli otsustanud halastada ja klassiukse lahti jätta, thank god. Ja muidugi lasti koolist kolm tundi varem ära, mis oli taaskord minu jaoks bad news.
Muideks mul hakkab eesti keel mingi ime läbi ununema ja ma olen väga kurb. Ma kirjutan ju blogisse ja vahel olen msnis ja orkutis ja facebookis ja kus kõikjal veel aga ikkagi. Seega vabandan väga kõikide ees, kes häiritud, aga ma ise olen kõige rohkem häiritud sellest.
Ja ükspäev mingid suvalised tüdrukud ütlesid mulle nii möödaminnes et sinu esimeseks lapseks saab olema tüdruk ja ma kirjutan selle siia üles, et ei ununeks. Te ei pea seda lugema, sulgege silmad, see on minu jaoks.
Muide eelmises postituses rääkisin ruskidest ja kui ma eestis jõin kohvi ainult siis kui coffee in teele jäi või kui ajaloos järgmine päev kontrolltöö oli ja ühe õhtuga 80 lehekülge pähe tuli õppida, siis siin on asjalood teised ja olen avastanud ühe toreda asja. Lahustuva kohvi. Mina kui mittekohviekspert leian et inimesed kes endale kalleid jura kohvimasinaid ostavad on peast rumalad sest suurt vahet seal küll pole kas nestle lahustuv kohv või uhkest masinas tulnud kohv. Ma olen ikka nii odav ja mul on juba miljon teooriat välja mõeldud kuidas tulevikus raha kokku hoida ja nüüd saan lahustuva kohvi ka oma listi panna seega minu üleskutse on see, et jooge lahustuvat kohvit. Amen.

7 comments:

  1. hanna ma lasen su blogi blokeerida kole lehm

    ReplyDelete
  2. Suht suur vahe on tegelt masinakohvil ja lahustuval kohvil kusjuures. Lahustuv on poole halvem, aga see nii muuseas ;D hea blogi, ma siin irvitan vahepeal üksina nagu lollakas:D

    ReplyDelete
  3. ou liina aka entroopia isand,,MIKS Ä?

    ja melissa, kle ära nüüd purusta mu unistusi, sa minu klassi melissa v?

    ReplyDelete
  4. AAAA LIINA USABA PÄRAST VÄ,,PLZ ÄRA LASE SA OLED TEGELIKULT KALLA

    ReplyDelete
  5. Seal Lõuna-Aafrikas on küll jumal kõigil pea sassi ajanud.
    Aga sul on super blogi ja sa kirjutad hästi. Ma pole veel kunagi midagi nii naljakat lugenud, ja uskumatu, et see kõik tuleb otse elust!:D

    ReplyDelete
  6. Joujou no, ikka olen sinu vana hea Melissa. palju sa neid siis veel tead ?:D

    ReplyDelete
  7. kle siin lõuna-aafrikas on neid mul juba vähmalt 5????? keda ma tean, IGA TEINE TÜDRUK ON MELISSA!!! aga eestis jah üks sorri ma igaks juhuks vahel võõrad ka kommivad :D:D igatahes viska näpp püksi

    aitäh aitäh!!!!!

    ReplyDelete