Friday, August 7, 2009

Ma jõuan koguaeg neli korda paanikasse sattuda, et mul ei ole enam millestki kirjutada jne aga jeesus kristus saadab ikka mulle neid juhtumisi siin ja loodan et see on nii aasta lõpuni. Igatahes jeesus kristus kes tuleb ühel päeval ja toob igavese õndsuse siia maapeale saatis hetkel siia seagripi nagu me kõik teame. Ja nüüd on see siis aafrikasse ka jõudnud nii vähe tõsisemal tasemel. Meil juba esimene surnu siin ja kujutate ette et ta käis stellenboschi ülikoolis, see mulle väga lähedal ja mu kontaktisik kellega ma koguaeg väljas olen käinud käib seal samas ülikoolis nii et.....olgu olgu. Täna siis koolis muust ei räägitud ja on ka põhjust. Enamus koole on kinni, sest kõik lapsed on haiged. No asi muidugi selles et neil on tavagripp, aga nii igaks juhuks panid koolid uksed kinni. Muidugi mitte minu kool, aga täna käisid jutud et meie koolist on seitsmel inimesel seagripp, kõik käisid ringi sallid ja paberid näo peal, teate küll nagu need totakad asiaadidki, kui mingi epideemia kusagil maailma otsas puhkeb. Olgu võib-olla ei tea ka :D igatahes, täna ju reede ja kool pidi niigi vara läbi saama aga kuna lapsed hirmul olid avati taeva väravad(ehk siis kooli väravad) ja me saime viimasest tunnist ära, mulle muidugi kurvad uudised sest kool ruulib ikka sajaga. Mis veel kurvem, esmaspäeval ei toimu ka kooli kuna mingi riigipüha on, mis püha seda ma veel ei tea, aga uurin välja. Ja äkki suletakse meie kool ka suures seagripihirmus??? Oh ma ei taha mõeldagi... Siinsed aga täna juba küsitlesid mind, et KAS SA OLED VALMIS SUREMA. Ehk siis nad arvavad et nii kui seagripi saad oled surnud kah, ma üritaisn seletada, et nii see ei käi ja ravi on ju olemas, enamus väljuvad ikka eluga sellest, aga selleks peab raha olema. Selles see probla siin ongi, et kui seagripp kusagile townshippi jõuab siis annaks jumal ja townshipid on mulle väga lähedal.
Mu klassi poisid jõudsid ka järeldusele, et hmm, see seagripi nali hakkas ju siis pihta kui sina meie kooli tulid.......aga see oli ainult nali, ma loodan. Siis kui osad minust möödusid tegid seahääli ja katsid näo salliga...väga naljakas. Koolis jagati meile lehed, haridusministrilt või kellegilt selliselt tähtsalt mehelt, seal on siis kirjas sümptomid ja kust abi saada jne jne seega üritan end kursis hoida ja kui seagrippi haigestun annan teile ka kindlasti teada!
Muide enne vahetusmaale saabumist räägiti meile, et sult kindlasti küsitakse väga palju lolle küsimusi ja ütleme nii et ma olin pettunud, sest küsimused siiamaani ei olnud piisavalt lollid minu jaoks. Eile aga tuli ära, mu klassiõde küsis mult: hanna, mis aasta hetkel eestis on? Ma säilitasin rahu, väga profesionaalselt, ja vastasin väärikalt. 2009, ta imestas selle peale, TÕESTI VÕI???
Muide mulle tihti räägitakse ühest saksa vahtusõpilasest kes eelmine aasta minu koolis oli, tüdruk ja arvake ära. Ta rasestus suhteliselt vahetusaasta algul(poiss kellest ta rasedaks jäi elab mu kooli kõrval). Ja siis ta saadeti tagasi kodumaale. Mind ikka noomitakse, et vaata et sind sama saatus ei oota!!! Oh ei.
Ja täna kogesin kahel korral rassismi koolis, see on imelik, sest inimesed kelle vastu see rassism suunatud oli, ei ärritunud eriti. Siin on see üsna tavaline. Kõigepealt olime klassivendadega ukse taga ja muidugi rääkisid nad seagripist ja üks tumedanahaline poiss oli ka ja siis ütles mu klassivend et MIDA VEEL VARSTI ON MEIL AHVIGRIPP VÄ ja siis näitas selle poisi peale, ta tegi solvunud näo küll, aga mitte midagi rohkemat ja siis see teine poiss surus tal kätt ja ütles et olgu olgu, said aru et see oli nali eks, aga mina ei naernud, see oli väga inetu nali. Ja teine kord seisin ma tuckshopi ees ja tuli üks hästi cool mustanahaline kes mulle ammu silma jäänud, küsis miks ma üksi seisan, ma ütlesin et ootan õdesid ja siis tuli kõrvalt värviline poiss, kes ütles et SORRI TALLE EI MEELDI SINU VÄR...saate aru eks ole, ma olin kohe viha täis, see poiss läks hästi ruttu minema, hirmus kahju hakkas temast. Nüüd ma vihkan seda teist poissi, jätan ta näo meelde ja käitun halvasti temaga. Aga tõesti, hirmus lugu sellega, sest see jääb külge. Kui täna minu kulul seagripinalja heideti sõimasin ka klassiõdesid naljaga rassistideks........aga olgu muidu on kõik väga hästi, goodbye

3 comments:

  1. hei! sa kirjutad oma blogi väga hästi:D ja sa ei pea harvemini kirjutama pigem tihedamini:)

    ReplyDelete