Sunday, August 9, 2009

God is in the houses and God is in my head and all the cemeteries in London.
I see God come in my garden, but I don’t know what he said...

nende kaunite sõnadega juhataksin sisse oma abipalvepostituse. Äkki keegi oskab mind aidata? Kui ma eestis oma ipodi syncisin tegin seda ühe teatud arvutiga. Siia võtsin ma aga kaasa teise arvuti ja nüüd pole mul enam võimalik oma ipodi uusi laule panna. Kui ma ta selle arvutiga ühendaksin ja sync’iksin siis kaoksid eelnevad laulud ära ja tuleksid asemele need 6 laulu mis mul siin arvutis on. Ja siis oleksin ma oma lauludest igaveseks ilma. No mitte päris igaveseks, aga vahetusaasta lõpuni vähemalt. Nüüd kas keegi oskab öelda kas ja kuidas on võimalik macbooki oma ipodist laulud tõmmata??? Saate vast aru mida ma mõtlen? Tõmbaksin laulud siia, paneksin itunesi ja siis saaksin syncida nii, et laulud kõik alles jääksid. Olgu kui aru ei saanud, võin täpsustada, nüüd aga palun alandlikult teie abi..

6 comments:

  1. said omale LAv'i puhuks uue ryperaali?

    ReplyDelete
  2. Oh, ma siin niisama loen blogisid aga iPodi kohta ma võin öelda, et ipodilt arvutisse lugusid ei saagi, nii et tuleb uus playlist teha ja üle syncida kahjuks muud võimalust pole =/..

    ReplyDelete
  3. issand jumal, olgu suur t2nu, nyyd tean et enam ei jama sellega!!!

    ReplyDelete
  4. kunagise iPODI omanikuna võin siiski mainida.., et see pole mitte üldsegi võimatu.

    lugude lisamiseks pole tingimata vaja iTunesi, kes tahab sinuga sünkida, mis on veidi kehva variant, kui oled ühenduses teise arvutiga.

    kasuta Floolat (see on päris OK), väikest programmikest, mis näitab sulle kohe kenasti sinu ipodi sisu,lugusid, mida võid lihtsalt lohistada sinna endale arvutisse (ja ka vastupidi!! - mõne üksiku loo, või rohkem.., ipodi). võib ka foola juba installida ipodi mälule, nii et 1kõik, kus sa oma iPODI järele lükkad, saad laule lisada jne..ilma uuesti programmi salvestamata (sest see asub sul ipodis!).

    ( http://www.floola.com/modules/wiwimod/index.php?page=download )

    oki, tsao
    vahest on sellest abi.

    ReplyDelete
  5. madis, ole sa tänatud tuhat korda, seda informatsiooni on aga liiga palju minu jaoks ja ma pean veidi seedima ja siis tegutsema, DANKIE

    ReplyDelete