Saturday, September 5, 2009

Inimesed on ikka jätkuvalt eesti keelest väga huvitatud. Mu sõbranje Danielle räägib koguaeg, MU ISA ON SITAPEA, MU EMA ON SITAPEA, APPI, APPI. JÄÄ VAIT. On ka paras ports inimesi kes mind kooli peal teretavad, nojah lausa teretavad, eesti keeles. Ja siis mu teine klassiõde käib ringi ja korrutab “sa haised nagu v***”. Ja mu klassivennad! Nende lemmikuteks sõnadeks on paksperse ja mine perse ning persse. Aga nad ütlevad seda nii naljaka aktsendiga. I LIKE YOUR POKSPARSE. KEENAN HAS A POKSPARSE. CAN I TOUCH YOUR POKSPARSE. Ja mine perse, see on kõige naljakam sest nad lähevad seisavad õpetaja ette ja ütlevad, MINE PERSE. Ja afrikaani keele õpetaja hakkas punastama ning oli väga meelitatud. UHH MIS SA ÜTLESID, MIS SA ÜTLESID, HANNA MIS TA ÜTLES Ä, MINA VÕI? Ja siis kui õpetaja kellegile närvidele käib ütlevad kõva häälega üle klassi, MINE PARSE V***. Nad ise ei saa aru kui naljakas see täpselt on aga minu jaoks ikka väga väga naljakas.
Ja mu vanaema käis mingitel sugulastel külas ja kui koju tuli oli väga äksi täis. HANNA MA NÄGIN SINU INIMESI, NAD RÄÄKISID SINU KEELES, MA NÄGIN SINU INIMESI! SAMASUGUST KEELT RÄÄKISID NAGU SINAGI! Ma olin ka kohe erutunud ja küsisin, et noh kas nad ütlesid et nad eestlased on või? EI ÜTLEND AGA NOH NAD RÄÄKISID IKKA SINU KEELES. Siis ma mõtlesin küll et kuul pähe nah. Päris teeb mingi lav’i mutt vahet näiteks eesti ja soome keelel. Tema jaoks on kõik keeled (va. afrikaani, inglise ja xhosa) samad. Seega ma mõtlesin, et ta võis näha prantslasi, šveitslasi, jaapanlasi, venelasi, nicaragualasi, keda iganes!!! Niikuinii ta neil keeltel vahet ei tee! Oijah...
Aga nüüd taaskord koolist. Elu on hetkel KAK. Muide ma olen lausa uhke enda üle sest ma räägin nüüd ka inglise keelt nõnda nagu inimesed mu ümber, ehk siis segamini afrikaani keelega. Nee man, it’s kak my broer!!! Aga miks siis ikkagi kak eksole. Hetkel nagu ma juba kunagi mainisin on eksamid, kolm nädalat jutti ja siis tuleb üks nädal vaheaega. Ma olen oma kooli peale tõesti väga vihane et nad mu 12dasse panid. Nüüd ma lihtsalt passin kodus, ma olen nii vihane! Esmaspäeval käisin kirjutasin inglise keele eksamit kaasa, aga ma olin kahjuks väga laisk ja tervis ka ei olnud parim seega ma kirjutasin ainult essee. Oli antud paar teemat ja mina valisin teemaks alien’s view of earthlings. Ehk siis tulnuka vaade maalastele vms. KAS POLE MITTE ÕIGE TEEMA, NAGU RUSIKAS SILMAAUKU! See oli nagu selline loominguline kirjutamine mis on ikkagi mu lemmik asi ja kirjutasin siis 407 sõnalise essee stiilis, et mina olen tulnukas ja lõuna-aafriklased on maalased. Eks näis mis tulemus tuleb. Kahjuks vajan mina aga selliseks asjaks aega, et ideed pähe tuleksid ja nii ei jäänud mul aega kaheks teiseks ülesandeks ja kuigi ma oleksin võinud üritada siis ma lihtsalt andsin alla. Ma tahtsin klassist välja, jäätist osta ja andsin oma lehe ära ja eksami teiseks pooleks ei läinud üldse kohale. Tuletan siinkohal meelde, et ega need kuhugile arvesse ei lähe ja kirjutasin ma seda täitsa enda lõbuks aga ma olen ikkagi endas väga pettunud, et ma ei lõpetanud. Eile oli afrikaani keele eksam ja täna accounting ja ma ei tee seda ainet seega vaatan mis eluke edasi toob, matemaatikat ja nalju lähen ja üritan ikka kirjutada, ma mõtlesin. Kodus on väga igav, istun oma venna Craigiga päev läbi, kes muide on hakanud minuga suhtlema! Eile vahetasime paar lauset isegi, ma olen päris uhke ta üle. Ta oli kooli kõige ulakam poiss ja siis visati välja. Kodus on aga selline lill et ise ka ei usu. Igatahes craigil on muss 24/7 põhjas ja seega ei saa ma ei lugeda ega telkut vaadata ega midagi. Pole viga. Muide ma sain oma bioloogia kt kätte ja ma sain 23 punkti 35’st mis oli rohkem kui osadel klassikaaslastel ja teised õnnitlesid mind aga ma olin enda peale väga vihane, et ma ikkagi ei õppinud. Olen ikka loll küll. Alguses ma vähemalt kuulasin tunnis ja kirjutasin kaasa aga nüüd ma lihtsalt istun ja passin ja mõtlen omi asju. Sellise lolluse pean lõpetama. Igatahes nagu ma aru sain on need vist proovieksamid aga ikkagi riik saadab need ja ma ei saanudki täpselt aru. Igatahes näeb see välja nii, et ükski hing ühekski eksamiks midagi ei õpi. Eksamid on ikkagi suhteliselt kerged ja sellist kontrolli nagu eestis ei ole. Mobiilid on kõikidel taskus ja osad on mxit’is lausa online eksami ajal. Samas ega nad mobiili spikerdamiseks ei kasuta, sest neid eriti ei huvita mis tulemus sealt tuleb või nad lihtsalt ei tule selle peale et spikerdada. Siis võib klassist välja minna vahepeal jne. Õpetaja vaatab enne eksami üle ja ütleb ruttu klassile mis eksamisse tuleb aga kedagi see ka eriti ei huvita :D uskumatud noored on siin ikka. Ja eksamid toimuvad praaegu igas aines ja iga päev on üks eksam. Juba see ütleb, et ega need eksamid erilised pähklid olla ei saa. Kolm nädalat jutti peaaegu iga päev eksam. Nonsens! muide osad söövad hotdoge eksami ajal! ja paljud tulevad poole pealt sisse ja no kõike mida ette oskate kujutada....
Ja teate reedel on oma riiete päev, EI PEA KOOLIVORMI KANDMA! Ja kuigi mul reedel kooli erilist asja pole siis kavatsen ikkagi minna, see on once in a lifetime võimalus. Aga teate mis kool tegi või, KÕIK KES OMA RIIETEGA TULEVAD PEAVAD 10 RANDI MAKSMA. Kui haige???? :D kool ei oska muudmoodi raha koguda ja nüüd kasseerivad õpilastelt raha sellise asja eest.
Ahjaa eile avastasin ühe naljaka asja, siin on ju aastaajad vastupidi. Hetkel on talv, nüüd tuleb kevad! Seega minu sünnipäev on siinmail sügisel, küll on naljakas. Üks mu sõber ütles et, SEL JUHUL ON TEIL JU JÕULUD TALVEL, ISSAND KUI NÕME. Issand jumal, nõme on see kui jõulud keset suve on.

Aga mul on ka üks suur mure õlul. Jumal. Ma olen aru saanud et jumala teemal ei tasu siin kellegagi vaidlusesse laskuda. Ja mulle väga meeldib vaielda, aga siinkohal on sama hea oma toa kummutiga vaielda. Täiesti mõttetu. Nad on nii kasvatatud ja mina olen naa. Ja ma saan neist aru ning üritan ikkagi austada nende valikuid, aga kahjuks ei tee nemad sama. Koguaeg kiritseeritakse minu vaateid. See ajab mind nii vihale!!! Eile küsis üks poiss, et kas sa kavatsed siin lõuna-aafrikas endale ka boyfriendi leida. Ma ütlesin, et ausaltöeldes pole õrna aimugi, ma ei ole sellele mõtlend, tulgu mis tuleb. Ja siis ta hakkas mind süüdistama, et elus peavad plaanid paigas olema, olgu võib-olla pole aru saada, kuidas jumal siia segatud on aga tegelikult on. Ma ütlesin talle et see on bullshit, kas sa üritad öelda, et ma vajan jumalat enda ellu? Siis ta ütles et ei, aga seda ma muidugi ei usu. Ja siis ta ütles, et elus võib kõike juhtuda ja ei sa ei tea kunagi mis ette võib tulla. Ma siis ütlesin et sellest ma räägingi, seega miks teha plaane et 27 aastselt saan lapse ja 31’selt abiellun ja 20’selt kolin emakodust välja. Niikuinii asjad nii ei lähe! Seega miks pead vaevata? Siis ta süüdistas mind, et kui plaanid paigas on elu kerge jne. Ja siis oli üks teine poiss Jamie, päris armas teine aga see jumala värk ajas teda vihale. KUIDAS SA EI USU JUMALASSE, KUIDAS SEE VÕIMALIK ON. KUIDAS SA EI PALVETA. KUIDAS SA ÜLDSE ELADA SAAD. Siis hakkas rääkima, et mõtle kui su ema ära sureb mis sa siis teed. Ma ütlesin et mis siis teha tuleb eluga edasi minna, kuidas see jumal sind siin aitab? Siis ta ainult vangutas pead ja ütles, aga kui ema sind vaimuna külastama tuleb. Pidin siis tõdema et ega ma mingitesse vaimudesse ka ei usu. Ja siis ta hakkas mulle närvidele käima et KUIDAS TE EESTIS ÜLDSE JÕULE PIDADA SAATE, ma ütlesin et no saame, aga jeesuse peale me tol päeval eriti ei mõtle. SA EI USU SIIS JU MITTE MILLEGISSE SA EI USU ANDESTAMISSE. Ma ütlesin et usun ikka mis see andestamine jumalasse puutub aga ta ei andnud mulle rahu. Nii kui inimesed kuulevad et ma jumalat ei usu tembeldavad nad mu rumalaks, tühjaks inimeseks. Nagu minu elul poleks mõtet. See ajab mind vihale ja see on üks asi mis ei muutu selle aasta jooksul. Olen ma ka muide üritanud leida inimest kellega tundeid jagada, kes ka jumalasse ei usu ja kuigi on palju inimesi kes ütlevad et ega nemad eriti pühad inimesed ei ole ja kirikut ei fänna siis jutu lõpuks tuleb ikka alati välja see, et jeesus kristus ikkagi kindlasti eksisteerib ja valvab meid ja GOD KNOWS THE PLANS HE HAS FOR YOU! Yay mul on päris paljud read juba piiblist peas. Mu lemmik on: I can do everything through jesus my lord who strengthens me! WE ARE ALL IN THIS TOGETHER!
YARRRAHHH,,sain taaskord oma tunded välja valatud, tänan kuulamast!

4 comments:

  1. Kahju kohe lugeda, kuidas seal ikka see usu teema nii tähtis on. Kõige rohkem on kahju sellest, et nad ei mõista et inimesed elavad ka teistmoodi, mitte ei ole ainlt usklikud. Loodan, et sa pead vastu kõiges, mis puudutab usku seal. :)

    ReplyDelete
  2. Kusjuures, oledki nagu tulnukas seal LAVis!! Neil on ikka hoopis teistsugune maailmavaade, ja kui seal olla ja nendega mingil suvalisel teemal hakata rääkima - siis lõpuks läheb ikka vaidluseks - nad saavad asjadest hoopis teistmoodi aru ning eestlaste, kui põhjamaalaste, arusaamadest nad ei tahagi aru saada. Ma nii mäletan kui istusin Nordhoekis ühel külmal septembriõhtul kamina ees ja vaidlesin kohalikega, et kas mets peab olema pime või valgusküllane ja kas ikka see peegeldab minu sünget maailmapilti või seda, et Eestis ongi metsad pimedad ja tihedad :) täitsa uskumatu noh! Aga muidu on LAV imeilus!! Tahan tagasi!

    ReplyDelete
  3. ma ei tea miks, aga sinu ja martini blogid on pm ainukesed mida ma alati suure huviga jälgin. vb on asi Arrodes? :D
    hoia kõva!

    ReplyDelete
  4. Ma pean vastu kohe kindlasti!

    Oi oi oi, tore et on ikka veel inimesi kes lavi saladustest miskit teab, aga tõesti tõsijutt, et nad ei tahagi aru saada aga mind see eriti ei kõiguta. Kui ei taha, siis ei taha. Aga see noordhoek jne kõlab hästi!!! Ja ma ei taha siit ära minna :(

    ASI ARRODES 200 PROSSA, POLE KÜSIMUSTKI :D hoia sa ka kõva

    ReplyDelete