Tuesday, July 21, 2009

wow wow wow

siit tuleb kohustuslik esimese koolipäeva postitus kuigi ma olen tegelikult juba kaks päeva koolis käinud, aga vahet pole, nii ühesõnaga lähen nüüd asja juurde:

kool on CRAAAZZZZYYYY, kõigepealt tahaksin rääkida koolivormist, see on nii ilge, et mul ei tule hetkel sõnad suust, aga ma üritan. Need kingad. need kingad. kui ma neid poes nägin ja mulle öeldi, et need on su koolikossid arvasin ma et see on nali, aga ei. muide jah kui mina eeldasin, et koolivormi ostad koolist siis siin osad tavalised riidepoed lihtsalt omavad väikest nurka kus on eraldi kooliriided. Ma panen pildi ka kunagi, aga mitte veel, ma ei ole veel valmis ennast nii koledais rõivais pildistama. Kontseptsioon on tegelikult suhteliselt normaalne, valge triiksärk, pikkade või lühikeste varrukatega ise tead, aga ta hoiab koledasti seljas. Sinna peale käib kampsun, mis on täiesti tavaline ja mulle lõige täitsa meeldib, ainult et kampsunit on tumehalli ja tumesinist, olgu värvivalik ka normaalne aga läheme nüüd alla poole, need püksid, RÄÄMEEE, mina pükse ei ostnud, sest need on paksud, laiad, meeste viigipüksid ja kõik tüdrukud kannavad neid,,mina ostsin halli seeliku mis on umbes põlvedeni ja ka mitte minu kehakumerustega sobiv, seega näen välja nagu tünn. Igatahes kui on 25 kraadi ja sul on see outfit seljas siis see pole mõnus, aga elan üle, ja kui sul on püksid siis peavad olema valged või hallid sokid, mustad ei tohi olla, ma ei tea miks. Muide koolis enamustel on kooli dressikad, need on sinist värvi ja no ütleks et käravad küll aga mul sellist luksust ei ole. Ja nüüd kosside juurde. Paks kummist tald, suur nagu kaloss, iga kord kui ma oma jalgu vaatan tahaksin nutma puhkeda...aga ma ei tee seda.
Paljud kannavad muide oma kosse(poisid, mitte tüdrukud) ja osad isegi oma pusa, osadel on mütsid peas jne jne. Minu kool on reeglite suhtes VÄGA lõtv, üldised reeglid ütlevad et ei tohi olla meiki, ehteid, juuksed peavad olema punupatsis ja neid ei tohi värvida jne jne. Meie koolis tee juustega mis tahad, ehted võivad olla, meik ka jne lihtsalt mitte väga silmapaistev.
Igatahes et mul meelest ei läheks lisan et kui kooli tuled on iga hommik assembly ehk siis istutakse kooli hoovis asfaldil ja õpetajad räägivad ees mingit mula. Või siis on seal mingi kristuse mees kes räägib, et jumal on olemas. bla bla. seelikuga on päris piin seal põleval asfaldil istuda, aga keda huvitab. Kui ma kooli läksin anti mulle mikrofon kätte ja ma pidin terve kooli ees assembly'l ennast tutuvustama. Kujutate ette? Kui ma ette läksin saatsid mind hüüded...HANNAAA HANNAAAA.....HANNAH MONTANAAAAA....Võtsin julguse kokku ütlesin, HI MY HAME IS HANNA, I'M AN EXCHANGE STUDENT FROM ESTONIA, I'M IN GRADE 12 AND I'M GONNA LIVE HERE FOR A YEAR. ja siis panin minema. Tunnid.wow, ma mõtlesin et olgu siin ei olda nii karmid kui eestis, aga what???? kahe koolipäeva peale oleme me õppinud kahes tunnis...KAHES.mujal läks õpetaja ära, õpetaja rääkis lihtsalt klassi ees muud juttu ja nii edasi ja nii edasi. Afrikaani keele tunni ajal tulid mingid tüdrukud ja ütlesid et mis istud siin tule lähme välja,,,,tund käis ja õpetaja oli klassi ees,,,ma keeldusin, sest noh,,,,,see oleks ikka haigeee. Aga nii see käib, inimesed istuvad tunni aja jooksl 4 koha peal, koguaeg rändavad, jne jne. Mina olen ka juba reegleid eirama hakanud, söön tunnis, kasutan telefoni jne jne. Inimesed on kõik muidu übersõbralikud. Kõik tahavad tutuvuda ja uurida. Peamised küsimused on KAS SUL POISS ON ja KAS SA OLED RIKAS. Nojah,,aga on ka targemaid küsimusi nagu mis rahaühik on teil eestis jne jne. Muide üks klass tegi informaatika tunnis uurimist eesti kohta, vaatasid google'ist pilte jne. Kool ise näeb imelik välja klassi astud õuest, kui aru saate millest räägin, koridore või selliseid asju ei ole ja majad on kahekorruselised. Algklassid on kusagil kaugemal, mitte meie majas. Igal pool on trellid trellid, koolist välja saamiseks oodatakse koos okastraadi taga ja kui pasun käib lastakse välja. Tundidega ongi siin nii, et kolm tundi, mis peaksid kestma 45 min aga mõni kestab 20min. siis tuleb vaehaeg, kooli hoovi on keegi tuck shopi püsti pannud seega sealt saab 7 kroonist hotdogi ja 12 kroonist praadi. Siis tulevad veel kolm tundi, siis jälle paus, mis peaks kestma 2omin aga ma suht kindel et see kestab kauem. Ja siis kaks viimast tundi ja nädalas korra on selline tund nagu TEST. Siis tehakse kontrolltööd, ükskõik mis aines. Kool hakkab 8, aga ei, me jõuame hiljem kooli, siis passime kooli ees siis kunagi käib pasun siis minnakse klassidesse ja kui ma varem pole seda täheldanud et aafrikas asjad aeglasemalt käivad, siis nüüd küll, appi, ma jõuaks selle ajaga maxiimas ära käia. nad astuvad ühe sammu, siis unistavad, siis järgmine samm....kool kestab kella poole kolmeni, kõigil lõpeb alati samal ajal. Reedeti kestab poole üheni sest vaesed koolilapsed on suurest "õppimisest" väsinud, Ma saan aru miks nad koguaeg nii rõõmsad on, neil pole koduseid töid, nad ei pea tunnis ka õppima, neil on neli korda rohkem närvirakke alles kui eesti lastel. Näiteks kui õpetaja geograafia eksameid tagasi jagas...YOOOOR....100 oli max. klassi parim oli 73 punga see oli nende jaoks nagu ülim geenius aga see kes juba 30 punkti sai..selle sõrbad ütlesid......DAMN MAN, YOU GENIUS.....ja neile siis aplodeeriti.

Aga peamine asi on,,,HANNA DO YOU MXIT? See on siis säänne asi, täna mulle ka klassiõed installisid selle, et su telefoni mängude all on mingi GPRS'iga nali, et saad chattida ,,,nagu telefoni msn ja see maksab ÜLIVÄHE. neli senti päev vms??? ma võin paska ka panna ei tea. Igatahes nad ei hella telefoniga vaid nad teevad vastaka, siis tead et pead tulema mxit'isse. See on tegelt väga hea idee...üritan ka mxit'i lainele saada nüüdsest.

Ja kui ma kõnnin ühest klassist teise, tunnen ma end nagu Obama,,,inimesed hüüavad HANNAAAA, HANNAAA, HANNAH MONTANA(seda ütlevad kõik, isegi osad õpetajad ütlevad nii) ja siis osad poisid katsuvad, mis on vastik, eriti käib närvidele mulle üks moslem kes on lausa ahistav. Ühesõnaga tähelepanu on rohkem kui rubla eest. Täna koju minnes,,see oli koolist paarsada meetrit, seisis mingi maja ukselävel pere, umbes 50 aastased, ja nad karjusid HI HANNA,,,kust nemad minu nime teavad? :D nojah miski ei suuda mind enam imestama panna. Muide siin on lesbid suht populaarsed, mu klassis käib ka üks, ei saanudki alguses aru kas on poiss või tüdruk, ta vaatab mind koguaeg ja ütles koridois kõva häälega et TA KUULIB NÜÜD MULLE. Aga jah, täna üks lesbi käis veel mul järel, rääkis afrikaani keeles aga Kimon tõlkis. Neil on lesbigängid ja nad käivad koos, joovad, teevad daggat,,,see on siis kanep aga siinses keeles ja ma ei tea kas kirjapilt ka säänne on. ja kujutate ette kutsuvad suvalisi 15 aastaeid tüdosid tänavalt ja muudavad neid lesbideks...nagu...HAIGE. ja siis see tüdurk ütleski et võtan sinu ka endaga kaasa,,,teeme koos daggat(hääldus on dahha) ja joome.

Enamus õpilasi näevad suht araablased välja, aga tuleb välja, et paljud neist ongi, moslemeid on ka minu koolis ikka jalaga segada. Olgu kui midagi meenub panen kirja...kunagi panen pilte ka, praegu aga promenade'ile...see on siinne suurim šopingkeskus....goeie dag!

1 comment:

  1. Appi, see on kõik nii tuttav!
    MIXT ongi odav ja see on päris lahe, mul on siiani säilinud oskus väga kiiresti sõnumeid kirjutada.
    Aeglus ja tähelepanu, ootasingi neid sinu postides:D Hirmus äge!

    ReplyDelete