Saturday, July 25, 2009

Siit tuleb järjekordne piltideta postitus, põhjus lihtne. Kui ma pilte laen, võtab see eriti palju internetti ära ja nii saab meil nädalaga kuu varu otsa. Seega koolivormi pildi ma kunagi kindlasti panen, ma luban. Ma mõtlen alati, et peale kooli pildistan, aga peale kooli on minu ainus mõte, et saaks selle ilguse juba seljast ära.
Igatahes nüüd asja juurde. Räägin natuke sellest, mis siinmail moes on. Mu lemmikuks asjaks on see, et on palju poisse, kellel pole esihambaid, ma kohe küsisin Kimonilt, et mis neil viga? Tuleb aga välja, et siinne mood on endal hambad välja lüüa ja kuldhambad asemele panna. Isegi osadel tüdrukutel on kuldhambad. Aga miks neil siis hambaid üldse ei ole? Sest kui hambad välja lööd peavad igemed alguses harjuma ja võtavad mingi teise kuju, siis kui igemed on ära harjunud lähed annad oma suust nagu sellise maski ja siis hakatakse sulle neid hambaid alles valmistama, vahepeal käid terve aja tühja sahtliga. Keegi muidugi ei häbene seda, sest see on kõva mees, kes endal hambad julges välja lüüa.
Teine mood on vuntsid. Ma vaatasin klassis ringi ja absoluutselt igal poisil on vuntsid. Aga see pole selline sexy prantsuse mehe vunts. See on see väike ude mis neil huule kohal turritab, osadele isegi sobib, aga mitte kõikidele, eiii.
Siis poistel on veel moes see kui neil on koer, aga mitte tavaline koer, vaid hästi lihastes, tapja välimusega pitbull. Siis neil on kõikidel kaela ümber need poovad ketid ja siis poisid istuvad tänavatel oma koertega, meie kodus on ka selline koer. Batista on ta nimi ja ta on väga sõbralik ja armas, ta kuulub Craigile, kes on mu vend ja teps mitte eeskujulik laps nagu tema õed vennad. Ta ei käi kirikus, kooli jättis pooleli, suitsetab daggat jne. Seepärast ka koer.
Ja kuna tüdrukutel on siin juustega suured mured, kõik on kaunis kadedad mu peale, et ma pesen juuksed ära ja ongi harašo, nad pesevad juukseid korra nädalas. Eile Kimon ja Simoné rääkisid, et vahel jätavad ka nädala vahele ehk siis tihti tuleb ette nalja, kus juukseid pestakse kord kahe nädala jooksul. Nojah,,,see on sellepärast, et nad peavad neid ju fööniga sada aastat kuivatama, siis kammima, siis sirgendama jne jne. Ja kodus olles tõmbavad kõik suka pähe, sellel on muidugi mingi peenem nimetus, aga tegelikult on see lihtlabane sukk, see pidavat juuksed absoluutselt teistsuguseks tegema ja öeldi, et ka mina peaksin hakkama sukka peas kandma, seda tehakse muidugi ainult kodus, siis kui ükski poiss ei näe.

Muide, siinsete noorte maitse, kui me räägime kinost, on väääga halb. Kord ütles Kimon, et TAHAD VAATAME FILMI. Ma nõustusin, no ja ega ma mingit maailmakino pärli sealt ei oodanud, aga film mida me vaatasime oli Hannah Montana,,,eee palun tapke mind. Mul käis suur võitlus iseendaga, et magama ei jääks jne. Täna käisin klassiõe pool ja me vaatasime Freaky Friday'd....appi, veel ilgem. Igatahes jah, kolm asja mida ma igatsen. Päikesepaiste, on küll naeruväärne, et ma Aafrikas päikest igatsen, seda on siin küllaga, asi aga selles et kaks maja on nii üksteise vastu ehitatud et akendest ei paista päikest mitte kunagi sisse ja "aed" kui seda nii nimetada saab, on liiga väike ja siin puudub muru. Ehk siis ka siin ei ole päikest. Vanaisa käib tänaval taburetiga päikest võtmas, pean varsti temaga liituma. Häid filme igatsen ka, sest ainus mis siit telekast tuleb on kas mingi nõme aafrika seep, vaprad ja ilusad või mingi lollakas Adam Sandleri film. Ja siis igatsen veel raamatuid, mul pole mitte mingit isu lugeda, ma ei tea miks, see on nii kurb, vahel võtan raamatu kätte, aga no ei suuda, ei suuda. Aga muidu on nii, et ma juba mõtlen agooniaga selle päeva peale kui ma siitmaalt lahkuma pean,,,ma ei taha üldse!

2 comments:

  1. ma tean et sa ei tea mind üldse (birgidi sõbranna, olin temaga koos shveitsis, mann olen :D) aga ma pean lihtsalt mainima et su blog on ÜLIHEA :D

    ReplyDelete
  2. irw, natukene tean küll, sest ma hoidsin ka sinu blogil silma peal kui sa šveitsis olid, igatahes suur tänu!!!

    ReplyDelete