Sunday, July 12, 2009

kunagi tulid need ilged pilved

see oli mingi kohake kus me söömas käisime
see on meie grupp aga puudu on mu toakaaslane Phil (ma tean, olen tõeline kaunidus siin...)
(vasakult: tšiili Rodrigo, ehe möku, siis sakslane Annika, siis Jaymion kes on lõuna-aafriklane siis šveitslane Jana kes on üks ilusamaid tüdrukuid keda ma oma elu jooksul näinud olen,,ma ei saanud silmi ära temalt, aga nagu öeldakse,,,the picture doesn't do her justice)
maja taga oli selline džungel ja meile öeldi et seal on ka madusid aga hetkel on nad maa all,,okay

neljapäeva õhtul käisin ma ühes teises kirikus, see oli suunatud täiskasvanutele ja ma sain elamuse missuguse, see oli täpselt nagu filmis. Kõigepealt mingi grupp inimesi laulis ja siis tuli lavale piiskop, pastor või kes iganes ta ka ei olnud ja hakkas karjuma, lihtsalt karjus laval, vahepeal käisid tema kehast läbi ka krambid, aga neid ta tekitas ise, et asjal rohkem emotsiooni oleks,
eks ta siis säänne välja nägigi et tema karjus,,,,,WE DO NOT DESRVE A LIFE LIKE THIS (me ei vääri sellist elu) ja publik karjus, AMEN, HALLELUJAH seda olen ma telekast näinud aga mida ma veel avastasin on see, et nad teevad koguaeg MHMMMMM, need kes hallelujah karjuda ei viitsi
ja muidugi lisaks tõusevad nad ka püsti ja viskavad käed taevasse või siis teevad seda istudes...
see jumalamees ise oli muidu päris veider, näiteks karjus ta sellist asja
GOD BROUGHT TOGETHER ADAM AND EVE NOT ADAM AND .... ja siis rahvas karjus STEVE
ehk siis geid on halvad, (jumal tõi kokku aadama ja eeva mitte aadama ja steve'i)
veel karjus ta sellist asja: GOD MAKES YOU HORNY, I KNOW THAT MYSELF jne jne (jumal teeb sind tiiraseks, tean omast käest)
ja muidugi pidid lõpus minema lava ette inimesed, kes on seotud või ma ei saanudki aru mingist sidemest ta rääkis, siis need läksid lava ette silmad kinni käed taevasse ja kes oli õnnega koos seda puudutas see jumalik mees...najaaaaa
vahepeal ka paar laulukest....WHERE IS MY JESUS? I WANT MY JESUS
tagasiteel istusime üheksakesi Chad'i fiat unos....jah te ei kuulnud valesti
ja minu suureks imestuseks tegid need noored autos nalja selle mehe üle, ma mõtlesin et nad usuvad kõike mida ta räägib ja imetlevad teda aga nii kui autosse jõudsime hakkasid nad tema tõmblusi järgi tegema ja karjusid...OOOOOH TOUCH MEEE, nagu need seotud inimesedki, järgmine päev üks poiss kirikus ka ütles mulle et talle ei meeldinud see mees,
reedel oli viimane laste kirik ja seal oli väga tore, seal on erinevad töötoad erinevas vanuses lastele ja Kimon küsis kas ma tahan ka ühte minna, olin kohe nõus ja seal olid minust veidi nooremad ja räägiti piiblist ja kõigest sellest, siis anti lünktekst ja lõuna-aafrika noored küsid minult kuidas kirjutada Jeruusalemm ja Jeeriko ehk siis Jerusalem ja Jericho, üks poiss kirjutas robber ühe b'ga.....jesus maria!!!!
lõpus ütles õpetaja saatuslikud sõnad...JA KUI SINA EI OLE VEEL KRISTLANE,,,SIIS ON VIIMANE AEG,,,ME EI ELA IGAVESTI,,ME VÕIME SURRA TÄNA,,,JA SA EI TEA MIS SINUGA JUHTUB KUI SA EI LÄHE JUMALARIIKI....okay
siis pidime vastama küsimusele kui kristlased me oleme ja ma olin aus ja panin et i'm not ready to become a christian yet(ma ei ole veel valmis kristlaseks hakkama),,,,see yet väga häiris mind, aga ma ei saanud seda ju maha ka tõmmata, see oleks ebaviisakas
siis lendasid mulle peale westridge'i baptistikiriku pastor ja tema naine ja ütlesid et kui ma enam Mcgrathide juures olla ei saa võin iga kell nende majapidamisse kolida, nad elavad kahekesi ja see ei eruta mind väga aga ma olen väga õnnelik et mulle selline võimalus üldse välja käidi
siis saime kingitused Kaplinnalt, see oli tore, iga laps kes seal oli sai lõunakoti, t-särgi, nokamütsi ja mingit nodi veel ja siis kotitäie igasuguseid maiustusi ja neid oli seal nii palju, see pani mind imestama, lastel oli sest nii palju rõõmu ja see tegi minu ka rõõmsaks...
ja nüüd peamise asja juurde :D orientatsioon ehk PAO(post arrival orientation)
see võttis aset kuskil mägedes, olid väikesed majad ja meie olime seal kuuekesi, ainult
need olid siis Kaplinna piirkonna õpilased, muide maja ümber elasid paavianid, aga mina neid ei näinud :(
seal olid siis kaks sakslast, üks šveitslane, üks tšiili poiss, mina ja grupijuht ehk siis lõuna-aafriklane, lausa mitchell's plainer, kes oli saksamaal vahetusõpilane kunagi
seega neli inimest kuuest rääkisid saksa keelt ja see häiris mind väga sest enamus suhtlust käis saksa keeles ja ma olin üks kahest kes midagi aru ei saanud :(
seal tutvustati meile lõuna-aafrika ajalugu, kultuuri, rasside teemat, AIDSi, mängisime mingeid värdjaid mänge jne, väga informatiivne oli aga kurb lugu on see et vihma kallas nagu oavarrest kogu aja ja maja oli väga külm, tegime ka braaid(grill) ja sest nii palju et lambalihal oli küljes mingi luu ja seal sees oli luuüdi ja Jaymion ehk siis grupijuht ütles et lõuna-aafriklastel on kombeks toidu lõpus see luuüdi suhu imeda,,,,seda ma ei katsetanud
siis tulid meile appi naabrimehed, sest me ei saanud tuld hakkama, küsisid mis kooli me läheme, kaks tüdrukut elavad Mossel Bay's ehk siis mingite valgete rikkurite juures kellel on umbes 10 mustanahlist teenrit ja kes räägivad oma host-lastele et mustanahalised vihkavad siinmaal valgeid ja nii tegelikult öelda ei saa, nood tüdrukud littisid kohe mingi superkooli ja samamoodi Phil saksamaalt, ta käib mingis uhkes poistekoolis Kaplinna kesklinnas ja kui minult küsiti kooli nime ja ma ütlesin westridge high ei saanud keegi aru millest ma räägin, ma siis ütlesin et no mina elan mitchell's plainis ja nad hakkasid kõva häälega naerma ja ütlesid mulle UNLUCKY YOU(õnnetu sina),,,ma sain väga vihaseks ja siinsed valged mulle eriti ei istu(kes siis ei tea, siis lõuna-aafrika vabariigi elanikkonnast umbkaudu 10% moodustavad valged ja omaette kümme on ka värvilisi kes siis on valge ja musta segud), nad on nii vastikud, kuigi Jaymion rääkis et nad on osa sest kultuurist ja nad on afrikaanerid, ehk siis kindlasti mitte eurooplased, aga mitte nii väga ka aafriklased (see on nende enda hirm, et nad pole täisväärtuslikud aafriklased), minu silmis on nad täielikult eurooplased ja mulle ei istu see et nad siin on,,,aga see on minu ja ainult minu arvamus
kui me tagasime sõtsime viis tee mäegede ja mere vahelt ning kaljud tee ääres olid väga järsud ning kuna vihma on kallanud juba mitu päeva jutti, siis vett lihtsalt voolas alla mägede külgedelt ja ma kartsin, et ma saan merre uhutud aga seda ei juhtunud
hetk tagasi käisin Grand Westis ehk siis selline koht mis meenutab umbes las vegases olevaid kasiinosid, eestis sellist ei leidu, seal olime mina, sakslane Phil, tšiilikas Rodrigo ja aafriklane Jaymion. Mängisime bowlingut ja mina võitsin pika puuga, keegi ei saanudki aru miks, sest ma viskasin palli koha pealt mitte ei võtnud hoogu ja pall lendas ennem lakke ja siis prantsatas rajale..nojah..
lõppu üks väike nali
kui ma kunagi Eesti sõbrannadega bowlingut käisin mängimas viskas mu klassiõde(pean lisama et ta on praegu MODELL) palli kõrval rajale :D:D:D:D:D:D:D::DD:D seal mängisid mingid profid kes ainult maksimumi littisid ja siis tuli kõrvalt pall mis neile nulli lennutas.....
unustasin lisada et ma käisin Phili maja juures ka, nagu kunagi mainisin elab ta Kaplinna kesklinnas, kaunis maja, bassein jne jne ja seal majas elas ka kunagi eesti vahetusõpilane,,,see maja oli suhteliselt IMELINE...kes näha tahab siis selle eesti poisi blogi on siin:
http://kirjeldus.blogspot.com/

ok bye

kui keegi oskab õpetada kuidas ma pilte saan teksti alla mitte üles panna siis thank you

5 comments:

  1. kui sa pildi blogisse laed, siis lihtsalt vead selle hiirega teksti alla :)

    ReplyDelete
  2. kui sa tõmbad endale "windows live writeri" (ma arvan,et googlesse kirjutades leiaksid selle), siis sellega on sul palju parem bloge kirjutada. kasutasin seda enda vahetusaasta jooksul ka, teeb kõik lihtsamaks ja kuidagi mugava on pilte panna ja pikki tekste kirjutada:)

    ReplyDelete