Wednesday, July 8, 2009

see ongi see kraan kus ma hambaid pesemas käin

ja see on see vahekäik, millest rääkisin

see on naabrimehe maja
see on minu tänav, Lime Close
see on minu kodu
See on Batista, sellise välimusega koerad on siin väga populaarsed, igal endast lugupidaval gängstal on rihma otsas killeri välimusega lihastes koer.
See on Jojo, parima tahtmise juures meenutab isegi minu eesti koera Brunot..tal on kassi kehakeel, ta hõõrub end sinu vastu kui hellitusi tahab, aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida. Ma avastasin, et tal tulevad kõhust mingid traadid välja, mõtleisn et äkki on karvade külge kinni jäänd ja tõmban ära aga ei julenud sest kuidagi imelikud olid need, küsisin siis perelt ja nad ütlesid, et see on seepärast, et kunagi mingi koer ründas teda. Igatahes on see kummaline, võib-olla pannakse eestis ka koertele siis sisikonda traadid mis kõhunahast välja tulevad ja seal turritavad?

4 comments:

  1. Hei!

    Olen Maarja YFUst. Leidsin Orkuti YFU kommuunist su blogi ja väga tore on lugeda!
    Sarnased asjad tulevad meelde ja igatsus peale.
    Kas sa aafrikalikku aeglust oled ka märganud või sellega kokku puutunud:)?

    Hoian sulle igaljuhul pöialt, soovin vastupidavust tähelepanuga ja ootan uusi postitusi!

    ReplyDelete
  2. Hei hei,

    ei ole märganud, nad on palju kiiremad kui mina, koguaeg tegutsevad, teevad midagi :D ma pigem lihtsalt olen....
    aga asi on võib-olla minu peres

    suur tänu igatahes!

    ReplyDelete
  3. päris crazy elamine....

    ReplyDelete
  4. mis teha.....crazy person olen,,,ma ikka suuuuht hull

    ReplyDelete