Wednesday, July 8, 2009

see on eilse postituse järelpostitus, sest mul tuli meelde palju asju, mida ma kirja ei pannud.
Kõigepealt kui ma siia jõudsin marssisid kõik kossidega tuppa ja mina jäin lolli näoga ukse taha, aga olgu läksin siis vooluga kaasa. Hiljem küsisin Kimonilt, et kas koguaeg käiaksegi kossidega? Ta ei saanud isegi aru, mida ma küsisin, siis ma seletasin et Eestis võtame jalanõud ära ja ta hakkas kõva häälega naerma,,,kuidas ma küll nii rumala küsimuse peale tulla sain :(
Söögiks olid,,,trummipõrin,,,,kartulipuder ja kotletid. Nad üritasid mulle hoolega selgeks teha mis see kartulipuder täpselt on, aga nad pidid pettuma kui kuulsid, et ma juba olen kuulnud sellisest asjast.
Lisaks saime veel riisi, mis oli kollane ja nende sõnul magus aga mina magusat maitset ei tundnud ja siis Kimon ütles et ma paneks magusat maisi ka peale. See magus mais nägi nagu okse välja, kollane vedelik ja kollased tükid ujusid sees, ta ütles et see viib keele alla, eks ma siis proovisin ja noh midagi häda ei olnudki aga pole minu tass teed riisi peale mingit kastet panna.
Ja kõige tähtsam mida ma öelda unustasin oli see, et see on MU AJUTINE PERE. Kaheks kuni neljaks nädalaks ja ma küll hakkan ka siin koolis käima, aga seda saan ma vähe teha. Eks ma siis naudi kirikut ja townshipi elu.
Ma ei tea kas olen maininud aga Chadi auto on üks suur nali. See on valge, pooled asjad on seest puudu, ja logiseb nii mis hirmus. Liiklus on siin vastupidine meile, nagu Inglismaalgi ja keegi turvavööd ei kinnita ja liiklusreegleist kinni ka ei pea. Nii me siis kihutasime kirikust koju, ja järsku oli politseiauto meie ees, Chad kihutas sest ka mööda ja ma mõtlesin, et nüüd lähen vangi. Sõitsime edasi ja kui koju jõudsime oli politsei meie taga. Ma läksin ruttu tuppa ja varsti Kimon hüüdis, HANNA, HANNA. Läksin sinna ja tuli välja et kohalikel konstaablitel polnud vist paremat teha ja tulid niisama juttu ajama, Chadi sõidutstiil neid ei heidutanud, olid küsinud, et kes on see valge blondiin. Pidin siis rääkima, et olen Eestist ja lähen Westrdige High'sse ja nad ütlesid et vast kohtume veel, sest nad on seal koolis inspektorid.
Seda ka tahtsin öelda, kuidas lõuna-aafriklased aevastavad. Nad hoiavad nina kinni, siis pigistavad silmad ja suu ka kinni ja nende eesmärk on see, et üksi auk poleks avatud ja siis käivad kaks vaikset klõpsu ja ongi aevastatud, suu kordagi lahti ei lähe sel ajal.
Ahjaa, üks naine kirikus oli eile väga veendunud et Eesti asub Ameerika Ühendriikides.
Ja üks inglise kommetest on siin veel, kraanikaussidel on kaks kraani, üks sooja ja üks külma veega. No ma olen pakkunud küll nõusid pesta aga nad on keeldunud ja tore on, sest ma tean, et see kraan toimib nii, et pannakse punn ette ja lastakse sooja ja külma vett kraanikaussi ja siis solistatakse seal. RÕVE
Aga ma pean ju hambaid pesema ja kuidas see välja peaks nägema???????????? siis ma leiutasingi oma viisi ja dušinurgas on üleval dušš ja all maaligi mingi kraan kus vist jalgu pestakse, seal pesen mina oma hambaid, kõhuli vannitoa põrandal...
ja olgu ka siis öeldud et Chadi girlfriendi nimi on Simoné ja nii ma teda edasipidi ka nimetan.

No comments:

Post a Comment