Monday, July 27, 2009

Maandag

Olgu, ma postitan liiga tihti, tean isegi, aga üritan korralikuks hakata, homsest. Mul on jälle palju millest rääkida.
Esiteks koolis olen ma üritanud säilitada pigem hea lapse maine ja viimasel ajal on olnud kõrvalekaldeid kuid inglise keele õpetaja tegi täna mu maine pihuks ja põrmuks. Nimelt olen ma teise nädala esimest päeva koolis ja ta ei lubanud mind tundi, kujutate ette. Ma ei teadnud, kus klass on ja ootasin klassiõdesid, et nendega koos minna, nood aga uinusid ikka päris vihaselt, nagu ma juba kord mainisin ja siis leidis Shimanese, et ta peab sõbraga paar sõna juttu rääkima. Õpetaja nägi seda ja kui me klassi ukse taha jõudsime ei lasnud ta meid uksest sisse ja siis tuli ukse peale ja ütles et me minema läheks. Nojah. Muide siin on kahtlane kord. Pasun käib, siis tead et tund on läbi ja uut pasunat ei tule, too pasun oli eelmise tunni lõpu ja uue alguse tähistamiseks, nii jõuavadki mõned 15 min hiljem tundi. Ja õpetaja otsustab ise kuna alustada tahab, enamasti nad ei alustagi.
Ja üks nali ka vahepeale, et mu klassi poisid on levitanud mu Mxit’i numbrit ja mingi võõras poiss ütles, et ma räägiksin talle iseendast, ma küsisin et oota oota kes sa oled ja teate mida ta vastas vä, ma olen sinu koolist see tumedama nahaga. Ausalt öeldes on see kõige lollim vastus mida sa lõuna-aafrikas anda saad. See on sama hea kui eesti poiss ütleks seepeale, et ma olen sinu koolist see valgenahaline. Kus oli tema mõistus? Ma käin koolis kus on miljon värvilist õpilast ja üks valge, mustanahalisi on ka ja ta ütleb mulle, et ta on tumedama nahaga.
Üks nali veel, mu klassis käib poiss, värviline ja mitte kõige heledam, selline pruun ja ta perekonnanimi on Whiteboy. No kui ma alguses kuulsin tuli naer peale, teistel muidugi mitte, sest see vast esimesest klassist saati suur nali olnud ja nüüdseks igavaks muutunud. Aga kui ma temaga abielluksin oleksin ma siis ju Hanna-Kristin Whiteboy. Ek hou daarvan! (okei okei see on afrikaani keeles, et mulle meeldib see)
Ja täna olid meie klassi oletame 15st poisist 10 juuksuris käinud, ma mõtlesin, et toho tonti mis nali see on. Tuleb välja, et kuna on kuu lõpp ja vanemad said palga said nad oma võsukestele ka väikese juuksuriringi lubada.
Selline asi on ka siin moes, et tüdrukud topivad vatitropid kõrva. Küsisin Kimonilt et miks ometi? Tal pidavat kõrvad valutama, aga ma ei usu et pooltel tüdrukutel koolis kõrvad valutavad, see on ikka trend.
Ja mainiksin seda ka, et mida valgem värviline sa oled, seda ilusam sa oled. Näiteks käin ma ju siin 12das klassis, muide nende kooliaasta lõpeb jaanuaris, see tähendab et ma lähen siis uuesti 12dasse, kui mu klassikaaslased kooli lõpetavad. Kahtlane, igatahes toimub aasta lõpus matric ball, sellest kõik räägivad ööd ja päevad, see nagu ameerikas prom. Mind ei eruta, aga teisi küll. Ja Kimon ja Simoné tegid kohe selgeks et minu partner peab olema kas valge või hele värviline, nojah, see on nõme mõtlemine, aga mis mina parata saan. Ja minu klassis käib üks väääga kole poiss, ta on valget värvi aga tegelikult värviline, jah, nii see elukene siin on. Ta vist mõtleb et kuna on hele siis meeldib mulle, koguaeg vahib mind, absoluutselt koguaeg ja nüüd võttis mu telefoni ära ja urgitses sealt kuidagi mu numbri ja saadab smsse. Ütleme nii, et ta on väga kole, paks, tal on kõõm ja mingid valged tükid veel peas, mis pole kõõm. Ja mis peamine ta on nii valge, et mulle kohe üldse ei meeldi. Seega ma ütlesin, et krt, ma tahan et ta mu rahule jätaks, ta ei meeldi mulle, aga mu õed leidsid et ta on väga nunnu ja armas, no seda ainult sellepärast, et ta nii hele on. Ilmselgelt.

Igatahes tot siens!

2 comments:

  1. Hei!
    Leidsin su blogi ja hakkan seda huviga lugema. Elan su tegemisetele seal kaasa, kes treab võib-olla plaanin ka ise vahetusõpilaseks hakata.
    Igatahes loodan, et see poiss sind millalgi rahule jätab :)

    Liana

    ReplyDelete
  2. Ta vist hakkab mu vihjetest ja tõrjuvatest pilkudest aru saama :D igatahes suur tänu, suur tänu. Kui mõtled kas minna või ei, siis ütlen kohe ära et ära kahtle sekunditki.

    ReplyDelete