Wednesday, March 17, 2010

sies vir jou

Ma vahelduseks kirjutan mittetownshipireisist ka ehk siis mis siin Mitchell’s Plainis toimub. Kunagi ammu oli sõbrapäev, aga kas olekski õige seda sõbrapäevaks kutsuda, valentinipäev. Siinmaal keskendutakse ainult oma partnerile ja absoluutselt mitte sõpradele, nagu meie Eestis. Ma ei tea miks nii, võib-olla eestlastel polnud partnereid ja nad olid masenduses ja hakkasid lihtsalt sõpru ülistama? Koolis oli eriprogramm ka tolle päeva puhul, klassid müüsid huvitavaid sööke ja osad õpilased laulsid ja tantsisid. Oli casual day ehk siis võisime oma riideid ja mitte koolivormi kanda (aga selle eest pidi 2 randi maksma) ja ma pean tunnistama et koolivorm on üks geniaalne asi, kahju et meil seda Eestis ei ole, minu koolivorm on küll natukene inetu (vähemalt minu seljas) aga siiski tunnen ennast ma sellega nii mugavalt, kunagi ei ole muret et mida ja miks kanda. Siinmaal paljud lapsed häbeneksid ka oma tavalisi riideid ja nii pääsevad nad tagakiusamisest. Kui on casual day tunnen ma ennast nii imelikult, oleks nagu moedemonstratsioon, kõik observeerivad pika pilguga üksteist ja siis klatsitakse et kes kuidas välja näeb. Mina olen igatahes koolivormi poolt!
Eile oli meie koolil fun day ehk siis päev kus terve kool läheb kusagile metsa/pargi moodi kohta kus basseinid on ja ujuvad, söövad ning lõbutsevad terve päeva. Küll oli tore, kuigi osad näevad lõbutsemise all kanepi suitsetamist ja täis joomist ja siis kusagil metsas põõsa taga amelemist (kuulsin ka et mõned olid ülerahvastatud basseinis vahekorda astunud). Ja muidugi oli ka väike draama ehk siis pilves ja purjakil poistel hakkas igav ja nad läksid kaklema ning üks poiss viskas teist kirvega,,,mida kuradit? Õnneks ei saanud pihta, tuli politsei ja arreteeris nad. Muide õpetajad näevad seda kuidas lapsed daggat(no kanepit ikka) suitsetavad ja joovad aga nad suurt midagi ei ütle, ütlevad et ära nii avalikult tee äkki politsei tuleb ja et no nautige lapsed seda päeva. Õpetajad ise eriliseks eeskujuks ei ole sest nad isegi enamuses kõik nooruspõlves daggat suitsetanud ja nad ei häbene tunnistada ka, iseenesest ju maru muhe aga kui kooliüritustel nad pidevalt kambakuti end täis joovad saab nalja päris palju. Siis nad on natukene perverssed ja teevad komplimente su rindade või mõne muu kehaosa kohta. Näiteks kandsin ma lühikesi pükse ja no mister Krooi kohe ei saanud pilku minu reitelt ära, väga avalikult piilus, aga siinmaal on asjad veel normaalses seisus mitte nagu eestis et iga väikese asja pärast oled pervert ja lähed vanglasse. Siin ütlevad õpilased et kuule mis vahid sa kodus pole kaua naiselt saanud või ja siis õpetajad ütlevad et kuule ei ole jah sorri, anna andeks, aga sul maru ilusad jalad ikka või midagi sellist. IRW. Ja siis naerdakse ja minnakse edasi, aga eestis saaksid sellise asjaga SL õhtulehe kaanele või kui hästi läheb isegi pealtnägijasse,,,jaaaaaa eestis on lastel liiga palju õigusi. Nagu ma rääkinud olen löövad siin õpetajad lapsi ja ma olen ka sellega täitsa nõus sest no kui ikka muudmoodi ei saa ja peale seda istuvad vaikselt pingis kah mitte ei hakka kahe minuti pärast uuesti pläkutama.
Aga olgu paljud minuga kindlasti ei nõustu ja ma ei taha teis pahameelt tekitada seega lähen nüüd edasi positiivsematel teemadel. Umbes kuu tagasi kirjutas kommentaarikasti mulle üks eesti naine et ta tuleb Kaplinna koos teise naisega ja kas ma ei tahaks kokku saada ja veidi muljetada, muidugi tahtsin ja olin kohe erutatud aga arvake ära mida mu pere esimese asjana ütles. ISSAND SA OLED IKKA NII RUMAL, KAS SA TÕESTI ARVAD ET SEE MINGI NAINE EESTIST ON, SEE ON ARVATAVASTI MINGI PEDOFIILIST ARGENTIINA MEES KES TAHAB SIND VÄGISTADA JA ÄRA TAPPA JA SINA KOHE LIHTSAMEESELT LÄHEDKI KAASA. Ma mõtlesin et kas see on nüüd uni või reaalsus, kuidas saab niivõrd paranoiline olla? Kas nüüd saate aru miks ma nende juttu eriti kuulda ei taha võtta ja vahetevahel veidi hulljulge olen. Ma ütlesin et see oli kaunis sorav eesti keel milles naine kirjutas, aga nemad uskusid et see ikka interneti abil tõlgitud, aga ma pole ju idioot! Ühesõnaga ütlesin ma et öelge mis teie tahate, mina lähen! Õde käis terve õhtu ringi ja rääkis et nojah, hanna, see on meie viimane õhtu koos, kas sa tahad et sind maetaks või põletataks? Ma ütlesin et põletage mu surnukeha palun. Siis küsis kas nad peavad mu eestis või lavis matma, ma ütlesin et soovitatavalt peab mu tuha svaasimaale lendu laskma. Siis küsisid kas nad jeesuse laule võivad mu matustel mängida ja öelda mu sõpradele et hanna andis oma südame kristusele ja et nemad peaksid sama tegema. Muidugi oli see kõik nali, mul on väga humoorikas õde ja käib mulle naljatlevalt rääkimas et hanna, kuna kavatsed sina oma südame issandale anda? Ma ei taha et sa põrgutules põleks! Ja siis räägivad et ma olen hingelt tõeline misjonär ja mida kõike veel, aga see kõik on väga naljakas, uskuge mind ja te ei usu iialgi kui palju jeesuse laule ma peast tean!!! Igatahes saime kokku ja nad tõid mulle MUSTA LEIBA JA TÄISSUITSUVORSTI JA KALEVI SOKOLAADI (ja ajakirja naised ka, ma näitasin perele presidendipaari ja mu õde leidis et Evelin Ilves näeb välja nagu Pink, no laulja Pink)! Ma olen alati oma perele rääkinud oh teate meil on eestis must leib ja see ja too ja nad pole kunagi uskunud aga nüüd said ära proovitud ja ega nad just vaimustuses ei olnud aga noh käras vist kah :D Igatahes see oli üks tore päev, kus ma eesti naistega waterfrontil promeneerimas käisin, suurimad tänud naised! Muide ma unustasin mainida et ma ju townshipi reisil kohtusin eesti interniga ka ja uskumatult tore naine teine, aga mida ma tegelikult öelda tahtsin et maailm on ikka pisike ja ta elas tartus emajõe tänaval ja mina elan kroonuaia seega kes tartut teab siis need kaks tänavat ristuvad ja me elasime üksteisest paari minuti kaugusel,,,oh seda maailma! Meil on teine intern ka, alex, ma kunagi mainisin et tegemist pool norraka pool ameeriklasega kes hetkel san franciscos elab. Ja nagu sellest veel vähe oleks on ta nii palju reisinud et ise ka ei usu, alati kui me temaga kohtume ütlen ma et alex räägi nüüd veel kus riigis sa käisid ja mis sa tegid siis ta rääkis kuidas ta kevadvaheajal sõpradega nii muuseas mehhikos käis ja siis emaga peale kooli peruus ja siis aafrikas on ta käinud Senegalis, GAMBIAS!!!! Keenias, RWANDAS!!!!! Ja ah kunagi ka käis nii seljakoti reisil läbi aasia ehk siis vietnam, tai, kambodža ja muud sellised riigid, ja muidugi oli ta ju prantsusmaal vahetusõpilane ja nüüd lavis intern ja mida kõike veel ja ta on jõudnud ülikooli kord juba lõpetada ja ta on 25 või midagi sellist,,,on mõnel alles elu.
Kunagi kirjutasin ma oma klassiõde Masnoenast ka, kes poisiga põgenes ja illegaalselt abiellus aga ta on nüüd juba kuu või kauem tagasi, aga nüüd arvake ära mis ta tegi, ÜRITAS ENESETAPPU SOORITADA ja võttis tablette ja nüüd istub haiglas kriitilises seisus, ma ei tunne isegi kaasa talle. Ahjaa fun dayl kohtasin ma mingit teist saksamaa vahetusõpilast, suht möku poiss ja mingit erilist sidet ma temaga ei tundnud, ma ütlesin et ma olen eestist ja ta polnud sellist riigist kuulnudki, ma ütlesin et HALLLOOO eesti oli kunagi saksa võimu all aga ega ta ainult vahtis mulle lolli näoga otsa ja ma jätsin ta üksi sinna basseini kõrvale seisma, mina kuulnun ikkagi lõuna-aafriklaste juurde

4 comments:

  1. hanna, see on nii vahva, kuidas sa kirjutad

    pille :)

    ReplyDelete
  2. hahaha, igav sul vist küll ei hakka:D

    ReplyDelete
  3. ISSSSAND KUIDAS MA SELLE KIRVE OSA PEALE NAERSIN! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Ootan juba su uusi postitusi uutel teemadel. Have fun!

    ReplyDelete
  4. kas see on pille jumal või?

    aitäh aitäh!

    ReplyDelete