Wednesday, March 17, 2010

minu koolivennad traditsioonilist swazi jalaloopimistantsu tantsimas!
Meil oli koolis traditsiooniline päev kus nad kandsid traditsioonilisi swazi riideid ja laulsid traditsioonilisi laule ja tantsisid. Ja no ega pole viga kui terve kooli ees tiss paljaks läheb, tantsid edasi, laulu lõpus tõstad rinnahoidja tagasi üles....
see oli minu kodutänav
lehmasoolikad ja pap, no lehmasoolikad ei ole just minu lemmik söök..................
Siin näete milline meie koolivorm oli, väga ilus mu arust, ilusam kui mu Kaplinna oma, aga seda meie ei kandnud(vahetusõpilased). Põhiline on siiski see, et lehmad nõnda keset tänavaid kõndisidki, inimeste vahel, kaootiliselt
kanajalad mida ikka vahetunnis Lugebhuta High's 1.5 eeki eest ostetud ja söödud sai, mulle väga maitses aga ma olin ka ainuke (vahetusõpilaste seas)

7 comments:

  1. need lehmasoolikad näevad isegi kordades maitsvamad välja kui kanajalad!

    ReplyDelete
  2. Õõõõõõ... ma just sõin kui ma su blogi lugesin...tänks Hanna :D ikka kohe pärisekstraülirämekad näevad need soolikad välja :S:D

    ReplyDelete
  3. kuidas sellised asjad saavad üldse söödavad olla:D jube

    ReplyDelete
  4. irw liisbet aga usu mind, kanajalad maitsevad nagu tavaline kanaliha aga lehmasoolikad, see on midagi kirjeldamatut....

    ReplyDelete
  5. ongi nii siis, et 'ups tiss paljas' ja bikini peale tantsu jälle ülesse? hahah

    ReplyDelete
  6. kas need lehmasoolikad on soolased muidu ikka?

    ReplyDelete
  7. lehmasoolikad on soolased jah, irw aga neil ikka selline väga kahtlane mekk ja nele mõtle vaid kõik õpetajad ju ka seisid ja vahtisid seal aga neil ei ole alastus mingi probleem, nad vahetasid klassis riideid nii et poisid ja tüdrukud olid koos ja kõik tüdrukud olid paljaste tissidega ja poisid ei vaadanud nende poolegi, nende kultuuris on see nii naturaalne

    ReplyDelete