Wednesday, September 30, 2009

KALLID LUGEJAD MA SAIN PALJU KAEBUSI PEALE VIIMAST POSTITUST ja ma olen teie ees et paluda andestust! palun andeks!
aga mul ei ole internetti terve see aeg olnud, ja no tee mis tahad. ma olen päris vihane kohe!
Siit aga postitus mille ILMSELGELT kirjutasin valmis umbes sada nädalat tagasi?

Servus rahvas, servus siit moslemeist pungil majast, kus mu kõht juba kaks päeva jutti, väga, liiga täis on. Ma tunnen, et pean selle vanaroomlaste kombe üle võtma, et eine kestis mitu tundi ja siis söödi kõht täis, aga taheti veel süüa, seega mida teha? Sulg lükati kurku, oksendati toit välja ja saadi minna uuele ringile.....oh suudaks ma vaid seda teha! Igatahes miks ma ohin? Eile oli Eid Mubarak või Labarang või kuidas iganes tahate seda nimetada, igatahes eile oli ramadaani lõpp ja see on umbes nagu meie jõulud, aga tegelikult nagu ei ole ka. Kingitusi nad ei tee, minu arvates. Aga kõik need hunnikud coole moslemite toite nagu briyani jne. Ma olen fänn. Ja teate minu 10 aastane onupoeg Siraaj reaalselt paastuski terve kuu, iga päev, ei petnud kordagi, ohhh kui ma seda kuulsin tahtsin kuuli pähe lasta, ma ei pidanud isegi nelja päeva vastu! Aga see eine oli meeldiv nii kaua kuni ma enda ümber istuvaid inimesi vaatama ei pidanud, moslemitel on ju kombeks kätega süüa ja kui siis lükkavad seda kastmest tilkuvat riisi näppudega suhu, vanaisal oli karri selja peal kui einestamise lõpetas. Ja siis olid seal mingid kaks koledat vanainimest, üks oli umbes 90 aastane ja tal oli alzheimer ja siis ta käis neli korda siin mu toas ja ta oli siin 2 minutit aga peale teda, see hais mis siin valitses! Ja arvake ära miks, kui meie eidi tähistasime ja toitu nautisime sittus tema ennast täis seal lauas, see oli nii ilge. Ja siis see teine naine tal oli pool keha halvatud seega tal voolas see toit vahepeal sealt suunurgast välja ja neil mõlemal oli habe! Ma lihtsalt ei suutnud, üritasin silmad taldrikus hoida enamuse ajast.
Aga hetkel on põhimõtteliselt koolivaheaeg, KAKS NÄDALAT, ma ei ela seda üle! Aga ma kavatsen waterfrontile minna üks päev ja ma lähen juuksurisse! Aga probla selles et ega siin mitchell’s plainis eriti blondiine ei leidu ja siis ütleski õde candice et mul oleks mõttekam kusagile waterfronti äärde kallisse juuksurisse minna, on ikka raske see blondiini elu, ma pean nüüd neljakordse raha maksma, et normaalne välja tuleks, ma olen kohe viha täis!
Ah teate mis ma veel olen tähele pannud, majanduskriis on ka ju siin täies hoos ja mis mulle meeldib, et siin on kõige väiksemate asjade jaoks kah inimesed tööle pandud, mustanahalised muidugi, aga siiski, sellest on neile suur abi! Näiteks on poes inimene, kes paneb sul alati toiduasjad kotti ja siin on tanklates ikka tankijad, nagu eestis kunagi kaugetel aegadel ja parklates on inimesed kes näitavad sulle kuhu parkida ja kuidas parkida jne jne.

Ooh happy day, ma pean ikka selle afrikaani keele ette võtma, ma nagu täitsa nii loll pole kui saabudes aga ikkagi, see on inglise keelele ikka väga sarnane tihti ja nii pole seda nagu väga raske õppida ka, aga asi selles et kui vahel inglise keelses lauses on 4 sõna siis afrikaani keelses 8 ja nad on eriti värdjas järjekorras. Igatahes nii tihti kui oskan midagi öelda siis ütlen ka ja nüüd istusime suures toas ja ütlesin OOH EK IS MOEG (ma olen väsinud), siis õde candice ütles et ek is moeg van jou (ma olen sinust väsinud) ja mõelge ma oskasin vastata, VAN MY? HOEKOM?? ( MINUST? MIKS?) lol ma tean see on tühine ja väike aga siiski kõik plaksutasid mulle, ma kohe nii õnne täis nüüd, tahan kohe õppida seda kaunist keelt aga mis teha nad ei räägi seda ikka eriti tihti!

Ja üks asi mis veel mainimist vääriks on see, et üleeile ütles õde candice et ta läheb gospelikontserdile ja et kas me kaasa ei tahaks minna, no ma ikka haaran igast võimalusest ja läksin kah ja ootasin laule stiilis I WAS RUNNING, AND YOU FOUND ME, I WAS BLINDED, AND YOU GAVE ME SIGHT, LORD YOU ARE MY IDENTITY! Aga oh seda imet, kui lavale ilmusid kõiksugu huvitavad värvilised ja mustad inimesed ja kui hakkasid siis jazzmuusikat viljelema, aafrika jazzi võiks öelda. See oli nii cool, kõik laulsid sama hästi kui beyonce, seal pole mingit küsimustki ja mu õde ütles et nood kõik olid kuulsad inimesed lõuna-aafrikas, KWAAI (see on siis cool afrikaani keeles vms)! Ja no mu õed olid ikka koguaeg püsti ja lasid sellist tantsu et vähe ei ole, aga ma ikka vaga eestlasena istusin ja üritasin muusikasse süveneda, mu arust oli see veidi haiglane, sest kui naine tegi väga kauneid vigureid oma häälega siis candice karjus YOU GO GIRL!!!!!!!!! Ja pärast siis heietas kui ilus hääl, ma mõtlesin et jeesus maria sa ise karjusid üle temast, sa ei kuulnudki tema häält! No aga see selleks ja olin väga süvenenud kui järsku tuli lavale üks aafrilane ja hakkas laulma BABY I CAN’T FIGURE IT OUT, YOUR KISSES TASTE LIKE HONEY...LIVING ON YOUR CHEATING AND THE PAIN GROWS INSIDE ME IT’S ENOUGH TO LEAVE ME CRYING IN THE RAIN....ma ei oskagi seletada milline tunne mu kehasse tuli, ma tardusin ja aju ei töötanud ja silmad läksid märjaks. Ja kas teate miks, SEE ON MU LEMMIKU LAULJA FEISTI ÜKS MU LEMMIKUMAID LAULE! Tol hetkel sain muidugi teada, et see polegi feisti laul! Aga mul kama kaks, no see laul tegi mu krdi nädala, seega ütlen kohe ära et kõik tõmmake Feist – inside and out, väga kaunis laul, veel kaunimate sõnadega.....

3 comments:

  1. tsau kallis hanna,

    otsisin ja tuulasin, aga es leidnud seda, kus palusid abi oma ipodi asjaga, mul vist sama asi ja tahaks teada nyyd kuda hakkam asaaada!!!
    terv, maribun Ps! kirjutan kirja

    ReplyDelete
  2. ok ei tea mis pask sul tdl inboxiga on, aga juba teist korda ei saa sulle kirjutada

    ReplyDelete
  3. MARIBUN EXTRA SINU JAOKS OTSISIN V2LJA PALUN SIIN TA ON
    http://hannalav.blogspot.com/2009/08/god-is-in-houses-and-god-is-in-my-head.html#comments

    loe komme ja t6mba see floola see on v2ga lihtne jne igatahes midagi on jah viga ei tea miks kirjad kohale ei tule MINGI KALA ON pean tonile kirja saatma

    ReplyDelete