Thursday, September 17, 2009

Mul mingeid erilisi uudiseid ei ole aga läheb minu teine ramadaani päev ja olen siiski vastu pidanud, vahel tahaks käsi nätsupaki järele haarata, aga ei, kõik on keelatud! Kell on 17:54 ja alla tunni on oodata jäänud, aga miks ma üldse arvuti järele haarasin on see, et MUL ON KÜLMKAPIS MÄKI SALAT JA ŠOKOLAADI MCFLURRY CORNETTO. Palun mulle kuul pähe, aeg pole iial nii aeglaselt veninud! Ma tean et kõik need hõrgutised ootavad mind ja ma ei saa neid süüa. Aga see on hea eesmärgi eest! Mu õde ütles nii möödaminnes, et me läheme mäkki, ta mind ei kavatsenud kutsuda, kuna ma paastun. Aga mul olid juba ennist plaanid peas välja mõeldud! Kui keegi läheb mäkki või steersi või kfc’sse siis ostan endale ka ikka midagi ja panen külmkappi ootele, niikuinii on need burksid kaksteist aastat kusagil Kansases mäki arhiivides seisnud, mis need paar tundi nüüd paha teevad! Ja nüüd ma siis ootan.............40 minutit veel jäänud.....
Muide kui ma mäkis käisin siis seal oli kassapidaja, kes küsis kust ma pärit olen ja mu õde ütles ruttu et ta on from overseas. Siin öeldakse seda koguaeg, kui aafrikast pärit ei ole oled overseas, kes aru ei saa siis kusagilt mere tagant eks. Ja see kassapidaja läks kohe nii ähmi täis, oH MINA LÄHEN KA JÄRGMINE AASTA OVERSEAS ANNA OMA NUMBER MULLE SIIS HELISTAME! Mõtelge nüüd inimesed ta võib ükskõik kuhu maailma otsa minna, tartu linna ta arvatavasti ei satu, eksole. On ikka rumalad.
Ja teine rumal asi oli ka, mingi poiss jõlkus minuga koolis kaasas ja rääkis, et tema on Saudi-Araabiast pärit ja varsti läheb Dubaisse, hakkab seal jalkat mängima jne. Ta oli moslem ja küll oli uhkust täis, kui rääkis mulle et dubai on ameerika lähedal! Ma ütlesin, et kuule ega ikka ei ole küll, siis ütles ta et on küll, dubai on lausa aafrika ja ameerika vahel! No kui ta nüüd aasia poolt lähenema hakkab siis jah, aga loogiliselt võttes on ameerika ja aafrika vahel suur ja lai ookean!!! Ta küll vaidles mulle vastu, aga ma jäin endale kindlaks. Inimene on moslem, ise Saudi-Araabiast pärit ja räägib siis sellist nonsensit. Neil on ameerika ees ja ameerika taga, kõik mis seotud ameerikaga on kuld!
Ja see nädal kui ma koolis eksameid kirjutamas käisin (matemaatika on siiamaani kõige normaalsem olnud, bioloogia kõige värdjam), siis et mul kergem paastuda oleks ei läinud kohe peale eksamit koju vaid ootasin oma õdesid, aga ootasin vahel ikka oma hea neli tundi. Ja ma võtsin endale kodust raamatu kaasa, et istun kusagil päikese käes ja mõnulen aga no kolme päeva peale kokku sain ma oma sajast vabast tunnist umbes 30 min üksi veeta. Ükskõik kuhu ma end peidan, ikka ilmub ajapikku minu ümber kamp inimesi, kes mind siis küsimustega pommitavad. Aga truth be told, mulle täitsa meeldib see. Saan inimesi veidi harida, eile öeldi mulle ju et Hiina on ju Euroopas ja Itaalia on Aasias, vaesekesed. Igatahes kui ma siis eile innukalt oma raamatusse süüvisin ilmus minu ümber hunnik meie kooli lesbisid ja kui siis hakkasid pommitama. MIKS SA LESBI EI OLE, EKSPERIMENTEERI, EKSPERIMENTEERI, POISID TEEVAD ALATI HAIGET AGA TÜDRUKUD EI TEE, TÜDRUKUD ON PALJU ÕRNEMAD. Ühesõnaga üritasid nad minus selle väikese lesbi välja tuua ja ütlesid, et nad annavad mulle kaks päeva mõtlemisaega ja reedel pean neile ütlema, kas ma tahan lesbiks hakata või ei. See tüdruk, kes minu gf tahab olla, tal oli üpris ilus nägu tegelikult, aga ikkagi ta oli selline veidi poisilik ja ma ikka ei saa aru mis mõttega sa oled lesbi kui su gf(girlfriend) näeb välja nagu poiss! Õnneks ma ei lähe reedel kooli, äkki neil läheb see meelest ära! Nad ütlesid et kui ma vastuse annan siis see ei tohi ei olla, ma ei tohi neis pettumust valmistada. Oijah....

Üks asi mis mulle veel silma jäi eksamit kirjutades oli see, et päris mitu tükki klassist olid rasedad! Ma ei olnudki varem tähele pannud, osad noorematest klassidest on ka rasedad. Näiteks eile tuli minuga rääkima üks sõbralik väike hambutu tüdruk, päris armas teine aga jumala rase mis rase ja ta bf(boyfriend) käib meie koolis aga umbes üheksandas klassis või nii. Kahju neist noortest kohe.
Ja kas teate kui varem nagu enamvähem normaalses vanuses poisid mulle külge ajasid, muide ärge arvake et nad kõik minu põhjamaisest “ilust” lummatud on, väga paljud tahavad mind ka sellepärast, et nad arvavad et ma olen rikas. Ja siis et kui nad mu bf’id on, et siis ma neid mingitpidi sponsoreerin. No never ever...ja teine põhjus on lihtsalt see, et nad saaksid öelda, et nemad sebisid selle VALGE TÜDRUKU ära. Ja kolmas põhjus teate isegi, see ikka see, et tahavad voodisse meelitada. Ja siis äkki on ka poisse kellel head kavatstused? EI USU, aga neid poisse siin ma ei usalda karvavõrdki. Igatahes nüüdsest olen ma sihtmärk ka väikestele poistele, nad on mingi 14 15 võib-olla aga no nad näevad välja nagu 11. ÕUDNE. Ja siis nad piinavad ja kiusavad ja no nad ei saa aru, HANNA MIKS MA EI SAA SU BF OLLA, VANUS ON KÕIGEST NUMBER, ÄRA MÕTLE MU VANUSE PEALE. ME EI PEA PAAR OLEMA, ME VÕIME LIHTSALT SUUDELDA JNE. Ma üritan ikka selgeks teha et kallis inimene esiteks sul pole erilist ajugi veel peas ja teiseks sa oled umbes meeter pikk ja kui ma sind suudelda tahaks peaksin kükitama, aga nad ikka jätkuvalt käivad mulle närvidele.

Eile viis mu tee mind mingisse hulgilattu Lentegeur’is. See on selline päris õudne koht kohe, pood haises nii mis hirmus ja need mehed seal, UUUHH (nad olid uskumatult vanad ja koledad!). Kahjuks olin ma oma vanavanematega. Miks kahjuks? Mu vanaema läheb alati kõige peale äksi täis ja nii ka siis seal poes. Ma üritasin madalat profiili hoida, aga kui mingi kole vanamees teisest poe otsas karjus et JEESUS MARIA MA EI OLE IIAL NII ILUSAT INIMEST NÄINUD. Siis vanaema kukkus kohe vastu karjuma, RÄÄGI INGLISE KEELES, RÄÄGI INGLISE KEELES, TA EI SAA ARU, TA ON VÄLISMAALANE, TA ON, oota mis riigist sa pärit oledki? Estonia. OKEI, TA ON FROM EXTONIA TA ON FROM EXTONIA, ME NÄITAME TALLE SIIN ERINEVAID POOODE, RÄÄGI INGLISE KEELES, TA ON VÄLISMAALANE. Ma tahtsin küll häbist maa alla vajuda, sest kõik pilgud olid minul. See oli mingi 80 aastane kole vanamees. Siis tuli teine VANAMEES ja jälitas mind ja koguaeg korrutas, BEAUTY, BEAUTY ja lõpuks kurtis et minu suure ilu pärast ei saa tema täna öösel magada, sõbrad kiitsid takka, EI SAA JAH, TÕSIJUTT, EGA EI SAA JAH. Ja siis tuli mingi kolmas moslem mohamed kes oli kindlasti laksu all, ühtegi hammast tal alles ei olnud ja välja nägi ta nagu 50 aga keelekasutus oli päris noortepärane seega ma ei imesta kui ta oma 20dates on. Kõigepeal ütles et anna 2 randi ma tahan midagi süüa siis 1 min pärast ütles et sry ma ei saa süüa ma paastun aga võib ma ostan sulle juustu ja sokolaadi ja pirukat. No tänan ei, siis jooksis autole järgi ja karjus MA TULEN SULLE JÄRELE KOJU, VIIN SU VÄLJA! Annaks jumal....
Ja lõpuks ütleksin veel, et selle postituse kirjutasin valmis sada aastat tagasi ja nagu arvata oli ei paastunud ma nii kaua kui tahtsin, KOLM JA POOL PÄEVA, see on minu uus rekord igatahes dieedipidamises, aga ma ei ole uhke enda üle. TOT LAAT

7 comments:

  1. Ohjummal:D kuradima põnev elu sul seal ikka;D

    ReplyDelete
  2. Mida rohkem ma sinu blogi loen seda enam ma veendun selles, et tahan ka vahetusõpilaseks :DD
    Aga edu sulle nende kavaleridega ;)

    ReplyDelete
  3. oh jaaa, siin pole isegi mingit küsimust, mine kindlapeale!

    ReplyDelete
  4. HANNNNAAAAAA, miks sa nii harva kirjutad? ei tegelt ma tean et sul on tuhat posti valmis kirjutatud, niiet pane aga üles kõik!

    ReplyDelete
  5. väiek joke sulel siis, et 1 päev hoiku andis meile tundi ja siis ytles, et hehe te abituriendid vei, või pigem võtame lõpu ära, mis alles jääb, abitu...

    ReplyDelete
  6. hanna mina ootan iga päev blogi, suure innuga tulen vaatama ja pean jälle kahjuks pettuma sinu internetisüsteemis.
    ma loodan, et kunagi tuleb aeg, mil sa iga päev postitama hakkad, oh helget aega

    ReplyDelete
  7. Jahh, mina käin ka peaaegu iga päev tsekkimas kas on juba midagi uut

    ReplyDelete