Monday, April 12, 2010

KE YONA

Eile käisin ma jalgpalli vaatamas, alla 19 aastaste tiimid mängisid. Esimene mäng oli LAV vs Nigeeria, lavi tiim on hale, ma ütlen teile ausalt, HALE seega world cupil ärge neist ka mingeid imesid oodake ja nad ei olekski kvalifitseerinud aga kuna world cup toimub lavis saavad nemad ka mängida. Muide lavi jalkakoondise nimi on Bafana Bafana, keegi siin kunagi ei ütle et täna mängib LÕUNA-AAFRIKA, me ütleme ikka bafana! See tähendab zulu keeles poisid poisid. Kriketi koondisel on ka oma nimi, The Proteas, protea on aga lavi rahvuslill, selle järgi nad nime saidki ja ma usun et ragbil on ka oma nimi aga ma ei tea tollest midagi. Igatahes mina olin Nigeeria poolt kuna keegi polnud nende poolt ja nad olid umbes 9 korda paremad ja nad võitsid ka lõppude lõpuks. Üks asi oli aga väga veider, need nigeerlased teesklesid vigastust iga kolme minuti tagant ja mitmekesi korraga! See läks juba natukene üle piiri ja kui vahetult enne mängu lõppu kolm nigeerlast samal ajal väljakul pikali visklesid ja ennast igatpidi loopisid sest keegi tegi “nii haiget” siis pidin ma natukene häbi tundma oma tiimi pärast, aga pole viga! Järgmine mäng oli Ghana vs Brasiilia ja no minu jaoks pole küsimustki kelle poolt olla, eks ikka Ghana! Ma olin aga seal Cape Town’i üüratul staadiumil ka arvatavasti ainuke kes neid toetas, nad on hetkel alla 19 aastaste seas maailmameistrid ja kui ma saan valida mingite ilueedide latiinode ja ilusate mustanahliste poiste vahel siis millest me räägime eksole. Ghana sai aga kahjuks pähe, aga siiski poisid, mu süda kuulub teile. Mu jutu point seisneb tegelikult selles et ma käisin ära sellel uhkel kuulsal Cape Town stadiumil kus wordl cupi mängud aset hakkavad võtma seega kui te telekast mõnd mängu vaatate mis aset Kaplinnas võtab siis saate mõelda, WOW KUI LAHE, hanna on seal käinud.......ok ok, aafrika kohta väga ilus staadium ma peaksin ütlema, suur ja imeline........muide pileti hind oli 30 randi ehk siis veidi alla viiekümne eegu, kahe mängu eest!!! Elagu aafrika! Mu sõber ütles et ta läheb world cupi ajal Itaalia vs kellegi mängu vaatama ja pilet oli 170 randi ehk siis midagi üle 200 eegu,,,,ma ütlesin et issand jumal ma kujutasin ette et need piletid on üüratult kallid aga mida?????
Siin värviliste ja mustanahaliste seas on jalgpall aga üks elutähtis asi,,,absoluutselt kõik teavad ja huvituvad sellest ja kui muidu võivad olla võitlused et mustanahalised ja värilised, kes on paremad siis kui me tuleme Inglismaa tiimide juurde unustavad kõik oma rassi ja muud omadused ning läheb võitluseks, Manchester Unitedi fännid versus Liverpool on see enamasti aga on ka luusereid kes toetavad Chelseat või Arsenali. Igaüks võib oma tiimi eest elu anda ja absoluutselt kõik toetavad KEDAGI isegi kui nad eriti tegelikult ei huvitu. Nagu minu õde Kimon kes enda sõnul on tulihingeline manu fänn ja kui ma siis küsisin et noo nimeta mulle mängijad siis Rooney oli ka ainus keda ta teadis, ma seepeale teatasin et kui ma telekast manu mänge vaatan magad sina ammu selleks ajaks ja sa ei hooli üldse. Mina olen lihtsalt tavaliselt selle tiimi poolt kus rohkem mustanahlisi, irw...ausalt! Ja no Chelsea mulle meeldib ka kuna seal mängib Drogba,,,minu elu armastus ja minu laste isa. Igatahes päevast päeva pean ma lugema facebookis postitusi a la MANCHESTER UNITED VÕIDAB TÄNA, LIVERPOOLI FÄNNID, TE VEEL NÄETE! Siis saab pähe ja siis kõik Liverpooli fännid, NOH MANCHESTERI FÄNNID MIKS TE NÜÜD NII VAIKSED OLETE, AH AH. Mul on juba kopa ette visanud see võtlemine. Siis lähen kooli ja hakkab otsast pihta, NOH NÄGITE JAH, LIVERPOOL SAI EILE PÄHE HAAAHAAA ja nii edasi ja nii edasi. Ja siis on siin veel meil kohalikud tiimid nagu Amazulu, Kaizer Chiefs, Kaplinna tiim on Ajax, Supersport, Sundowns, Orlando Pirates jne. Neist ei tea ma suurt midagi, aga viimati hoidsin pöialt Kaizer Chiefsile. Ja siis 80% Mitchell’s Plaini poistest mängivad ka jalkat ja siin on meil veel oma tiimid, ma sõbrannadega käin tihti nende mänge vaatamas, kõige ilusam tiimi nimi Mitchell’s Plainis on Lost City Stars,,,kas te ei leia!!!!!!!
Igatahes piisavalt sellest jalgpallist, läheme edasi tähtsamatel teemadel. Ma mäletan et enne vahetusaastale tulekut rääkis YFU et jaaaaa lõpuks saate iseseisvaks ja vahetusperes peate kodutöid tegema, palju palju. Ma juba kujutasin ette kuidas ma iga päev peale kooli põrandaid nühin ja aknaid pesen aga tutkit. Seega tulevased vahetusõpilased, alati see eluke nii ka ei lähe. Mina ja Kimon peame lihtsalt oma toa korras hoidma, mis pole iseenesest mingi probleem sest peale kahe voodi on siin kummut ja see on ka kõik. Ja siis on meil ära jagatud päevad, et kes kuna nõusid peseb. Minul on teisipäev aga ma ütlen et siin majas pole nõudepesemine mingi naljaasi. Tavaliselt sööb päevas 7 inimest ja nad on suure isuga seega taldrikutekuhi on tavaliselt õhtuks laeni, aga ma olen sellest pigem mõnusa ajaviite teinud. Ma panen ipodi tööle ja laulan populaarseid aafrika laule nagu MAKE THE CIRCLE BIGGER, MAKE THE CIRCLE BIGGER, AWE SHOW THEM, SHOW THEM, SHOW THEM JR SHOW THEM. See on igavesti tore lauluke, seal räpitakse nii mingis bantu kui ka afrikaani keeles ja seda laulu teavad hetkel isegi emad ja isad. Kui keegi tõmmata tahab siis HHP and JR – Make The Circle Bigger. Siis meile väga meeldib ka Liquid Deep – Fairytale ja mulle veeega meeldib Big Nuz – Umlilo. Selline muusika on siin populaarne.
Ahjaa kui ma kunagi rääkisin et siin värviliste seas on populaarne 4 esihammast välja lüüa ja ja võltshambad (tihti kulla ja karraga üle küllatud) suhu panna siis vähe sellest. Kui ma Tafelisig’is käisin nägin et enamustel tattidel, nii kolme aastastel on ka esihambad väja löödud! Ma küsisin et miks, mu sõbranna teatas et aaa neil hambad a la mädanesid või midagi oli viga aga kuidas see saab võimalik olla et pooltel Tafelsigi lastel hambad mädanevad??? Miks nad Eestis nõnda ei mädane??? Seega lapsed tahavad olla nagu nende õudsed isad ja emad ja lasevad ka hambad välja võtta, aga isad lubavad sest uued hambad on ju alles tulekul! Vaesed vanemad, neil ei tule kunagi uusi hambaid.....paljudel tüdrukutel on aga ka võltshambad. Mul on sõbranna Dionicka ja üks päev tuleb muga rääkima ja imelikult susitab ma vaatan suhu ja mida, SAHTEL PUHAS. Ma küsisin et kus hambad jäid, ah kuule tahan uusi lasin välja lüüa. Seega vaene naine nägi välja nagu ehe nõiaella. Ja kui hambad välja lööd alles siis saadakse võtta see mask et kuidas uued hambad teha ja siis igemed peavad veel harjuma ja siis pead paar kuud hammasteta käima, aga ega see siin mingi häbiasi ei ole. Hammaste välja võtamine ilma hea põhjuseta on aga illegaalne ja seda teevad siin mingid põrandaalused isehakanud hambaarstid mis on minu arust küll jube, aga eks nad ise teavad. Vahel mul klassiõed tulevad kooli, esimeses tunnis on veel hambad suus aga peale vahetundi pannakse vahel kotti ära ja siis ollakse ülejäänud päev hammasteta. Kuidas saavad poistele sellised tüdurkud üldse atraktiivsed välja näha? Aga siin pole poistel mingit muret! Tüdruk on seksikas isegi kui kaks paksu kihva ainult lõugade vahelt paistavad. Ja vahel kui inimestega rääkida siis nad kõlgutavad neid hambaid seal suus nõnda et lasevad üles alla üles alla. Issand mulle üldse ei meeldi see ja tsiviliseeritud värvilsed seda ei tee ja seda ei salli. Minu pere ka mitte. Meil on ka omad reeglid, kui poisil võltshambad siis ikka ei lähe küll! See on alati nii. Täna kimon rääkis et üks meie sõber oli oma girlfriendiga kirikus ja ma küsisin et kuda siis see tüdruk oli ja Kimon ütles et tal on võltshambad ja siis ta rohkem ei pidanudki ütlema. Siis tead kohe ära mis sorti tüdruk on, NÕME TÜDRUK!
Viimaseks räägin teile seda mis siin riigis viimasel ajal sünnib. Kõik algas sellest et nagu ma juba rääkisin poliitik Julius Malema laulis telekas et põhimõtteliselt tapke valgenahalised ja järgmisena tapeti ära ühe peamise rassistliku grupi (valgete grupp) AWB pealik Eugene Terre’blanche. See rassitslik rühmitus on oma tundemärgiks võtnud khaki karva riided ja selle mehe matustel olid isegi väikestele beebidele ja lastele khaki värvi riided selga pandud. Kui ma seda uudistest kuulsin tahtis mu süda murduda sest need totakad valged elavad Aafrikas, nemad on ju sissetungijad mitte mustanahalised ja nad tahavad IKKA VEEL võdidelda ja õpetavad oma lapsi juba väikesest east saati rassistlikud olema ☹ Peale seda oli telekas mingi väitlus, mingi valge AWB mees rääkis mingi mustanahalise naisega, kes rääkis rassismist mis ikka veel farmides valgete pealike ja mustanahaliste töötajate vahel õitseb ning teate mis, see mees läks nii närvi et hüppas püsti kiskus endalt need mikrofonide juhtmed küljest ära ja hakkas selle naise peale karjuma, SELLE PÄRAST SA VAENE OLEDKI, SA EI SAA ARU, MA POLE SINUGA VEEL LÕPETANUD ja ähvardas nõnda seda naist. Siis tuli saatejuht ja siis see mees hüppas talle külge, siis saatejuht hüüdis PROOVI SA AIND MIND MINU SAATES PUUDUTADA, PROOVI AINULT JA ÄRA ÄHVARDA SEDA NAIST! Ja kõik helimehed ja kaameramehed jooksid kohale ja hoidsid seda valget rassistist meest kinni ja too ikka räuskas seal sellele kleenukesele naisele JA MA EI OLE SINUGA VEEL LÕPETANUD!!!!!!!!! Issand see oli nii õudne ja ma tundsin nii kurvalt end. Ja järmine päev oli mustanahalise Julius Malemaga pressikonverents ja siis ta viskas mingi valgenahalise reporteri seal välja ja karjus ta peale SINA TATTNOKK EI TEA MIDAGI, HOIA OMA LÕUAD VÕI KAO SIIT SAALIST. Ja siis see mees läks kah. Seega hetkel on see olukord valgete ja mustanahaliste vahel pingeline ja kui me tavaliselt kusagil mittevalges kohas kõnnime siis ma ütlen alati et Kimon, Simoné, äkki nad tahavad mind ära tappa. Aga nad ütlevad et ei sest on näha et ma pole lõuna-aafrika valge vaid kusagilt väljamaalt ja nondega neil ju probleeme ei ole. Igatahes miks on aru saada et ma pole lavist? Sest LAVi valged ei kõnni mittevalgetes kohtades nõnda!!!!!! Idioodid....

2 comments:

  1. ma LUVVVIN aafrika mussi!

    ReplyDelete
  2. likewise!!!!!!! ma kirjutan siis natuke veel sellest....

    ReplyDelete