Saturday, December 26, 2009

See on Camps Bay rand, seal elavad rikkad ja selle pildi pühendan Maribunile, sest seal rannal lamades lugesin tema blogist postitust kus ta rääkis, et ta tahaks olla rannal või soojal maal või mis iganes...
ma olen muidu 100% korteriinimene aga vot sellisest majast mina ära ei ütleks, nii armas ja väike ja muinasjutuline, kas te ei arva. Selliseid majakesi on Kaplinn täis
dit is ek! (see olen mina afr.) lauamäe otsas
ja see on lauamägi kaugelt, kas pole mitte imeline, selle mäe jalamil asubki Kaplinn
ja see on ANC(African National Congress) ehk siis LAV'i juhtivpartei valimisjaoskond, nali seisneb selles et see maja asus lihtsalt keset põldu kusagil in the middle of nowhere. kujutate ette et keskerakonnal kontor kusagil koeru põldude vahel on? ei
ja noh elevandid et te ikka ära ei unustaks et ma aafrikas elan

2 comments:

  1. ma lihtsalt irvitasin kui seda valimisjaoskonda nägin:D täitsa haige kui nt linnavalitsuse maja oleks kuskil metsavahel sellises majas :D ajuvabaaaaaa:D

    ReplyDelete