Monday, June 14, 2010

Vabandan teie ees alandlikult kallid lugejad et niivõrd kaua ei kirjutanud. Ma tulin üheksandal juunil Eestisse tagasi ja paratamatult on blogikirjutamine kuidagi elust välja jäänud. Ja kui te arvate et kuna mina eestimaa mullal siis blogi läbi,,,,eksite rängalt. Mitte küll väga rängalt sest ega mul nii palju ka veel kirjutada ei ole, aga natukene ikka. Ma annan teada kui läbi. Igatahes kojutulek oli väga kurb, jah muidugi nutsin lennujaamas ja päev enne ja juba nädalake enne vist aga koju tahtsin ka ikka tulla. Minu reis tagasi algas kaheksanda hommikul Kaplinnast, sealt läksin edasi Johannesburgi (lennukiga). Kuigi Kaplinnast lahkusin mitu mitu mitu tundi tagasi (seal pidin ju pere jätma) siis Johannesburgi lennujaamas leidsin end taaskord nutmast. Ju ma nägin siis väga nukker välja, et lennujaamas üks noor meestöötaja küsis kas minuga on kõik korras ja kui ma ütlesin jah siis küsis kas ma olen kindel. Igatahes Johannesburgist lendasin ma Pariisi, selle imelise Air France’i lennukiga umbes 10 tundi, ahjaa tagasi tulin ju IHUÜKSI. Sellise väga tähtsa fakti jätsin mainimata. Igatahes alati ma mõtlen et krt 10 tundi kes viitsib ja kui sinna lennukile saan mõtlen et oooo saaks vaid kauem lennata. Nende igal reisijal oma telekas värk meeldib mulle hirmsasti. Ma vaatasin Alice imedemaal ja where the wild things are ja seks ja linna paar osa jne. Kahjuks kippus vahepeal uni silma ja nii ma siis põõnasin oma viis tunnikest. Pariisist läksin Helsingisse ja Helsingist laevaga Tallinnasse ja sealt omakorda Tartusse! Oli alles reis ja ma olin üpris ärevuses et ma üksi selliseid kadalippe läbin pean tegema aga nüüd tunnen et võin maailma üle võtta!!!! Mingit lahkumispidu ma ei teinud, mõtlesin et istun perega ja sööme ja muljetame aga eikusagilt ilmus välja nii 14 inimest, ma ei teanudki mida kohe teha ja arvata, muidugi mul oli hea meel, aga samas natuke kurb ka, sest siis jõudis juba kohale, et peab tõesti lahkuma. Igatahes kaasa tõin hunniku asju, sealjuures ka vuvuzela ja kes mmi vaadanud on teab kindlasti mis see on. Ma olen mõtlend et palju neid vuvuzelasid siin eestis on ei tea, meil on see igatahes naabruskonnas väärtuslik aare, vend käib iga päev sellega maja ees ja siis kõik tahavad puhkuda ja kuulda mis häält ta sellist siis ikkagi teeb. ETVs räägiti ka et nad tahaksid vuvuzelat stuudiosse et vaatajatele demonstreerida seega etv mehed kui te mu blogi loete siis võite tulla laenata.........aga kui teada tahate kuidas tunne on siis ohh tunne on muidugi hea eestis tagasi olla, ma olen siin nüüd olnud täpselt 6 päeva ja otsin juba uut võimalust et väljamaale põrutada,,,aga tundub et suvi tuleb eestis veeta. Tunnistan, et eestisse ei ole ma alati just väga positiivselt suhtunud. Olgu on küll kodumaa ja mida mida aga mul on siin nii IGAV. Üritan oma viimasest aastat viimast võtta ja siis peale kooli kavatsen uuesti väljamaale põrutada. Aafrikas aga mõtlesin tihti eesti kui riigi peale, aasta lõpus eriti palju ja nii ma hakkasin seda ka rohkem väärtustama. Ma lugesin internetist eesti söögi kohta aafrikas olles ja hakkasin isegi rosoljet igatsema kuigi ma seda ei söögi!!! Soomes teel sadamasse sattusin bussis eesti naiste kõrvale ja eesti keelt kuuldes tuli suur naeratus näole, lihtsalt nii naljakas oli. Mitte eesti keel iseenesest aga kõnetoon ja sõnakasutus jne. Üks ema oli oma lapsega hädas ja räuskas seal üle bussi ISSSAND JUMAL MILLINE TROPP NO JÄÄÄÄÄ VAIT, MIDA SA RÖÖÖGID, MIDA SA TAHAD, KURAT KÜLL. Sellise vastiku beibe häälega ja siis mul meenus taaskord miks ma üldse sinna lõuna-aafrika vabariiki sattusin. Siis jõudsin Helsingi sadamasse ja istusin mingite eesti meeste kõrvale kes esiteks haisesid, teiseks kandsid väga veidraid riideid ja kolmandaks tuli sisse grupp asiaate (ma siiski ei arva et iga asiaat hiinlane on) ja nad vahetasid seal omavahel paar sõna, ei midagi erilist ja siis üks mees ütles teisele MA KURADI VIHKAN NEID VÄRDJAID HIINLASI,,,TULEVAD SIIA SIIS MÖLISEVAD KA VEEL. Ma mõtlesin et toho tonti, minul on hea meel kui teised inimesed tahavad meie riiki külastada, aga pole ime et eesti turistide seas nii ebapopulaarne on kui rahvas ise nii vihane ja kibestunud on? Vaesed turistid vahetasid omavahel paar sõna ja said sellise sõimu osaliseks, muidugi nad aru ei saanud mis need mehed rääkisid, aga siiski, mina sain. Siis mõtlesin juba et olgu pole hilja, keeran otsa ringi ja lähen oma lavi tagasi, sest sellist jama on raske kommenteerida! Aga olgu kõik eestlased ju ka sellised ei ole, ma nägin täna tartu linnas kaks korda mustanahalist meest!!!!!!!!! WOW WOW WOW tegemist oli küll sama mehega ja ma nägin teda kahel täiesti erineval ajal täpselt sama koha peal. Otustasin teine kord et kuna me jälle nii kohtume naeratan talle ja vaene mees ei suutnud oma silmi vist ära uskuda ja naeratas kohmetult vastu ja mühises midagi, tahtis vist tere öelda. Tartus saab ta ju esimese asjana uudishimulike pilkude osaliseks ja kindlasti siis sosistatakse aga meie linn on ju ka kuulus oma skinheadide poolest =)=)=) hoidku jumal et need tema teele ei satuks. Mu vanem õde tahaks ka kunagi eestit külastada ja siinmaal oleks ta ju mustanahaline, aga pole probleemi, ma võiksin teda vabalt kaitsta!!!!!!!!!!! Igatahes tahtsin ikkagi oma traditisoone edasi hoida ja läksin toidupoodi et näha kas müüakse chutneyt (kaste) ja kahjuks ei leidnud, mingid pädaste mõisa oma müüdi tartu kaubmajas ja ma kavatsen seda kindlasti osta aga tundub et see pole täpselt see sama. Siis ostsisin ruske (no need kuivikud küpsised mida kohvi sisse pistetakse) aga taaskord, edutult. Siis otsisin guaavasid ja liitšisid aga taaskord MITTE MIDAGI. Ja isegi maapähklivõid ei müüdud rimis :S seda aga selverist leidsin. Seega kui keegi kusagil üleval mainitud asju näeb võib ju mulle teada anda, sest igatsus on suuuur! Aga veiniriiulit nähes läks nägu naerule. Lõuna-Aafrikale on lausa oma sektsioon pühendatud kus võis näha vanu tuttavaid nagu Two Oceans ja Spier jne ja uskuge või ei Spier’i veini (mida tehti mu kodu lähedal, ma käisin isegi seal keldrites) müüakse HERNE POES, jah see ei ole nali!!!!!!!! Seda oli kohe hingel hea näha ja siis sain kokku sõbrannaga kelle ipodis ilutses bänd Die Antwoord mis on ju afrikaani keeles VASTUS ja ta ütles, et see on päris populaarne siin, jälle hea meel kuulda! Tegemist Kaplinna bändiga kes tihti afrikaani keeles musitseerivad ja kui ma kuulasin siis kuulsin ainult asju nagu JOU MA SE POES ja NAAI ja KAK PRAATIE jne mis on väga roppp!!! Aga mul oli nii kodune kuulata......ja kui telekas lahti lüüa siis etv pealt tuleb muidugi jalka MM mis on super eksole ja avakontserdil laulis LIRA aaaahhh ma ei suutnud uskuda et olin eestis teleka ees ja nägin lirat, kes tegi Fergie’ile hääle suhtes ikka sajakordselt ära ja siis travelilt tuli lavi saade Limpopost ja vendadest ja kuku raadiost vist tulevad saated ja isegi animal planetil oli lõuna-aafrika loomapolitsei ja lehest lugesin benni mccarthyst (kes on lavi jalgpallur jne) seega see on praegu niivõrd teemakohane kui veel olla saab. Ja no bafana bafana (mis tähendab poisid poisid) mängis siiski mehhikoga viiki ja Siphiwe Tshabalala värav valiti siiamaani world cupi ilusaimaks eestis!!!!! Ahjaaa enne kui mäng algab on seal nagu mingi poiss kes hüüab KE NAKO, see siis tähendab ON AEG, kui teada tahate.

3 comments:

  1. Väga meeldivad jutustused olid. satuusin siia sest otsisin lavi kohta midagi, sest käisin ise korraks seal, ja see mis ma sinu kaudu teada sain oli täiega tore. :) (Y) kuigi lugesin harva ja vb pooled postitused.

    Säm

    ReplyDelete
  2. Mango chutneyt ostsin mina Rimist ja olen teda ka mujal teistsugustes purkides ka näinud..Selveris vist oli see kui ma ei eksi. Kunagi müüdi litšisid ka aga ma ka pole viimasel ajal neid näinud...

    ReplyDelete
  3. ahnii purgis või??? mina otsisin pudelit igatahes suuur tänu

    ReplyDelete