Tuesday, February 2, 2010

Ek skrik vir niks, ek is vannie duiwel!

Goeie naand mense, hoe gaan dit? (tere õhtust inimesed, kuidas läheb afr.)

Nojah, minul läheb jätkuvalt hästi, imeliselt, meeliülendavalt! Avastasin kuidagi muuseas et mul on siin alles jäänud neli närust kuud,,,,,,OH WHY? Varsti leian end siia viimast postitust kirjutamast, uskuge mind ja see on üks miljonist asjast mida ma igatsema hakkan, blogi kirjutamine! Nagu võib-olla aru olete saanud meeldib mulle väga väga kirjutada. Minu perfektne tulevik oleks elada pariisi kesklinnas oma pisikeses ilusas korteris koos oma mustanahalise boyfriendiga, päevad läbi kirjutada ja vahel ilusa rattaga monoprix’sse ja givenchy’sse šoppama minna, oh jah, läksin nüüd teemast päris mööda, aga siinkohal mainin ruttu ära ühe väga hea vahetusõpilase blogi: reginaprantsusmaal.blogspot.com JAH TA ELAB PARIISI ÄÄRELINNAS ja käib vabadel hetkedel lafayette’i katusel kakaod joomas ja vaatamas kuidas päike eiffeli taha loojub!!!!!!!?????? Kui mõni vahetusaasta minu omast parem saaks olla oleks see see, sest prantsusmaa on siiski riik nr 1, rääkige siis pariisist! Aga tulles tagasi teema juurde siis olgu olen nüüd natukene sentimentaalne ja tänan lugejaid, ma arvasin et lugema hakkavad mu ema ja sõbranna aga vahi, eikusagilt ilmus välja 31 followeri ja tihti kirjutatakse nii armsaid kommentaare mis mind alati innustavad juurde ja juurde kirjutama. Ma kirjutaksin hea meelega eestis olles edasi aga seal ma suurt midagi peale eksisteerimise ei tee ja seal poleks mul ausõna midagi kirjutada. Seega suurimad tänud ja kui ma saan teid kuidagi aidata või kui teil soov midagi spetsiifilist kuulda olen üks suur kõrv, nõudke aga mida hing ihaldab! Olen teie jaoks kõigeks valmis!
Nüüd aga natukene narkootikumidest. Ai küll on huvitav teema, ma olen, jah, üks vähestest kes siiski oma elu jooksul sigaretti suhu pole pannud, ma saan mais 19!!! Rääkige siis narkootikumidest ja eestis ei igatsenud ega mõelnud sellele aga siin on see teema kuidagi väga huvitav. Narkootikumid ei ole nii suur tabu. Neid on iga loll proovinud. Va. mina, mulle vahetusõpilasena on need naljad keelatud ja ma pean reeglitest kinni. Irw olgu kõlab nagu ma tikuksin kõvasti proovima aga kuulake mis mul teile öelda on. Siinmail on sellised asjad nagu daggamuffinid ehk siis kanepimuffinid ehk siis kui muffineid küpsetad puistad mõnuga kanepit sisse ja kui muffineid nosima hakkad hakkab päris mõnus olla! Ma mõtlesin et olgu võib-olla vahel kodus küpsetad paar tükki aga mu sõbranna kes käib üpris prestiižikas ülikoolis siin kaplinnas rääkis et tema ülikooli kohvikus müüakse muffineid ja kui salasõna ütled saad daggamuffini 18 randi eest! ÜLIKOOLIS KANEPIMUFFINID! 18 randi teeb nii alla 30 krooni seega pole eriline hingehind. Ma ei saanud oma mõtteid sellelt ära ja kui mu pea patja puudutas nägin kohe und. Ja unes olin ma rannas ja läksin mingisse putkasse ja tahtsin osta sokolaadimuffinit, daggamuffin ei tulnud pähegi. Siis müüja ütles et ei võtke ananassimuffin(mis kuradi asi see veel on?) ma ütlesin et ei taha mingit ananassi andke šokolaadi ja siis ta andis mingi pikliku naljaka valge muffini ja ütles et see on tugevama maitsega ja vaatas sügavalt silma ja siis ma sain aru, DAGGAMUFFIN! Oh seda õnne! Kukkusin siis seal rannal seda muffinit nosima, hästi aeglaselt sest kartsin üledoosi saada! Varsti hakkas pea ringi käima ja päris hää oli olla, seega unenäos proovisin selle viguri ära ja oli päris mõnus. Ja kanepi hind on sin ka selline et kotike (ma ausalt ei tea kui palju seal on) on nii alla kahekümne randi mis teeb jälle alla kolmekümne krooni ja sellega saad oma 10 jointi keerata,,,KUI ODAV! Aga viimasel ajal on siin värviliste noorte seas saanud populaarseks narkots nimega khat. See on mingi taim mida närid ja siis hoiad põses natuke aega ja siis see hakkab mõjuma ja tal on sama mõju nagu tik’il mis jaaajaaa on crystal meth seega mingi õblukese daggamuffiniga ei anna seda khati võrreldagi, see on ikka kordades tugevam.

Teie perset see nagunii ei torgi (kõige nõmedam väljend eesti keeles üldse), aga kui ma kunagi rääkisin sellest “xhosa” poisist koolis kes ümber lõigati siis tuleb välja et ta pole mitte xhosa vaid sotho. Teil vahet ei ole aga see on sama hea kui eestlast leedukaks kutsuda seega sain selle nüüd hingelt ära.

Ja ma lugesin oma eelnevaid postitusi ja olete kindlasti märganud aga minu eesti keel on naeruväärne. Ma kirjutasin rakkette, RAKETT KAHE K’GA,,,mida kuradit? Ma olin ise varem esimene arvustama vahetusõpilaste blogisid et on alles eesti keel aga võtan alandlikult kõik sõnad tagasi. Eesti keel on peast läinud nagu lupsti, samamoodi prantsuse keel mida ma 9 aastat õppinud olen ja hispaania keel ka kõik keeled ühesõnaga, isegi inglise keel (see õige) on kusagile metsa jooksnud ja ainus mis areneb ja paraneb on afrikaani keel. Mul tuli suur hirm ja lasin emal eestikeelse raamatu saata aga see midagi ei muutnud. Pidevalt tõlgin inglise keele otse eesti keelde a la sõpru tegema (make friends). Ja üks päev mõtlesin väljendile “ära tee sääsest elevanti” ja siis hakkasin mõtlema et mis see sääse veel on, ei meenunud ei meenunud siis tuli meelde sõna sääsk ja ikka ei saanud aru mis asi see sääsk on ja siis paari sekundi pärast koitis et muidugi sääsk on ju see vereimeja loom! Jah, isegi selliseid juhtumeid tuleb ette, SÄÄSE! Seega loodan et teie mulle andestate, sest mina iseendale ei suuda andestada.....MOI RADNOI JAZÕK ESTONSKI!!!

3 comments:

  1. hannnaaa yeee, sina õpetasid mulle kunagi ammu selle viimase lause ja nüüd alati kui mingi venelane suitsu tuleb küsima, panen kohe vihaselt moi raidjom azõtk estonski ja siis keegi ei saa umbes aru mida ma öleda tahan!!!!!

    ReplyDelete
  2. Appi, kui armas...
    Mina loen jälle koguaeg sinu blogi. See on tõesti põnev ja hästi kirjutatud. :)
    Biosus :*

    ReplyDelete