Sunday, February 7, 2010

Stay in school. School is cool.

Mõtlesin et äkki teid huvitab mis me tunnis olles teeme, tähendab te kindlasti ei tulnud selle pealegi aga siin teeme tunnis minu arvates alati sama asja, aastaringselt! Seega valgustan teid natukene:
Inglise keel - jeesus maria ja kõik pühakud. Märksõna on OTHELLO, jah selline armas shakespeare’i teos mida ma eestis lugenud ei olnud, 7 kuud mis ma siin koolis olen käinud on see ainus asi mida me arutanud. See on kohtususlik kirjandus aga kodus keegi seda ei loeks vabatahtlikult, LIKE DAAA ja siis koolis kuulame kassetilt näidendit ja laseme näpuga raamatus järge aga kuna mul klassikaaslased suhteliselt ebaintelligentsed siis kuna othello on kirjutatud ses vanas peenes inglise keeles ei saa nad suurt aru(mina ei saa üldse mitte midagi aru) ja iga kahe lause tagant paneb õpetaja stoppi ja seletab tänapäeva keeles üle. Näiteks ütleks Iago et PANE RAHA MULLE PIHKU,,,ANNA RAHA. Nagu sellest raske aru saada oleks pani õpetaja stoppi ja ütles et NOH MIDA IAGO TAHAB ÖELDA ON SEE ET ANNA RAHA, ANNA RAHA, MINE PANGAAUTOMAADI JUURDE VÕTA RAHA VÄLJA JA PANE MULLE PIHKU. Irwww ma irvasin kõht kõveras, me loeme shakespeare’i ja ta räägib pangaautomaatist??? Ja et teil väheke aimu oleks kui kuradi keeruline inglise keel othellos on siis ma löön nüüd teose suvalisest kohast lahti ja kirjutan teile esimese asja mis silma jääb: My wife must move for Cassio to her mistress – i’ll set her on. Myself the while to draw the Moor apart, and bring him jump when he may Cassio find soliciting his wife. Ay, that’s the way. Dull not device by coldness and delay. Ja palun ärge spekuleerige siin pikalt ja laialt et mis see võiks tähendada, mul on aega 2 sek ja siis tuleb uus lause, keegi ei anna ju aega tõlkida ja arutleda ja mõelda.
Ajalugu – kõik mis seotud rasside võitlusega. Nii oli on ja jääb, ameerika ja lõuna-aafrika vabariik on kaks ainsat riiki mida me läbi võtame ja kõik mis mulle pähe hüppab on: Martin Luther King, Malcolm X, Thabo Mbeki, Desmond Tutu, Steve Biko, Chris Hani, Nelson Mandela, de Klerk, black consciousness, the civil rights movement, apartheid ja ANC ehk siis palju asju mis teile ei ütle mitte midagi aga eestis on see üks teema, mida me kunagi võtnud ei ole seega ma olen väga rahul ja kuulan huviga.
Matemaatika – õpetaja teeb tahvlile tehted ja meie peame vastused leidma. Täna andis õpetaja valemid ja kõik andmed ja siis pidime leidma ruudu, ristküliku, kolmnurga ja ringi pindala ning ümbermõõdu :) eestis ei tule kellegil enam pähegi valemit anda ja pooled andmed on ka puudu ja siis pead nuputama aga siin, NALJANUMBER. Ja siis õpetaja räägib teistele et hanna on tõeline matemaatikageenius, see tüdruk on BRILLIANT.
Life Orientation – kui see tund mingi ime läbi ära ei jää siis õpetaja räägib klassi ees kuidas eelmine aasta 100% tema õpilastest läbi said ja ükski läbi ei kukkunud ning et talle meeldib distsipliin ja kui sa tema tunnis räägid ja teda häirid siis ta narrib sind ja paneb sulle hüüdnime mis tulevikus su enesehinnangut mõjutab. Seda olen ma kuulnud 8x ja kuulen veel oma 80.
Arvuti tund – uus aasta, uus õpetaja kes käseb mul tunnis kaasa teha ja ma olen üdini aus, SEE ON RÄMEDALT RASKE, eesti informaatika tunniga ei anna võrreldagi kus ainult excelis möllasime. Hetkel on teemas mail merge,,seda teeme söögi alla ja söögi peale ja ma siimaani pole aru saanud et miks??
Bioloogia – siin teeme küll asju seinast seina ja sugugi mitte aasta läbi ühte sama jama. Hetkel DNA, RNA, replikatsioon, adeniin, guaniin, meioos, mitoos mis iganes.
Afrikaani keel – ärge palun küsige mida me seal tunnis teeme. Mina isiklikult magan, aga sellest saab ka lõpuks villand.

No comments:

Post a Comment