Wednesday, October 28, 2009

Mis mul siin pajatada, ausalt öeldes midagi erilist ma teile siia ütlema ei tulnud, ahjaa, ma avastasin, kuidas internet sisse lülitada ja päeval on mu õed-vennad kodust ära, seega siis saan internetti varastamas käia ja ma usun, et enam nii pikalt uut postitust ootama ei pea nagu varem, iseasi kas mul alati kirjutamismaterjali on, aga loodame et on! Kaks asja, kui toidu juurde tuleme, tahaksin ära mainida, ma laskusin sõpradega suurde vaidlusse, nimelt kutsuvad lõuna-aafriklased krõbuskaid piimaga pudruks, ma olin kohe äksi täis ja ütlesin, et kui see on puder olen mina ema teresa aga nad on väga kindlad endas, et krõbuskad piimaga on puder, EI OLE JU! Ja teine asi on see, et keskmine lõuna-aafriklane paneb oma kohvi sisse kohe kindlasti hunniku piima ja 3-4 suhkrut, ma eestis panen 2 ja tavaliselt inimesed ohivad, et kuidas sa seda magusat jälkust lürpida saad, aga 3 VÕI 4! SEE ON ILGUSE TIPP!
Tegelikult on mul väike ihalus klatsida, eks ma siis seda teengi. Esiteks minu vanem õde, TEMAGA ON HÄBI RESTORANIS KÄIA, ta vingub absoluutselt KÕIGE kallal. Esimene kord kui me spur’is käisime tellisime ribisid ja siis meid oli umbes 10 ja igal ühel oli oma eriline soov kuidas tema ribi küpsetetud peab olema, OKEI, mina aga vingumist ei salli ja ütlesin et minu ribi olgu nii nagu ise heaks arvate, mõledud, tehtud. Kui siis ribid lauda toodi ütles Candice, NÜÜD KONTROLLIGE KÕIK OMA LIHA ÜLE, KAS ON IKKA SELLINE NAGU TEILE MEELDIB, kui ma aus olen siis need mitchell’s plaini inimesed, neil pole sooja ega külma kas see liha küpses tulel 2 minutit vähem või rohkem aga küll siis teevad uhke näo pähe. Mina mõtlesin, et jessuke hakka nüüd siin ettekandja nina all seda liha observeerima ja mõtlesin, et mina olen niikuinii rahul. Ja siis Candice ütles, HANNA, SINA KAH, KONTROLLI ÜLE KAS ON SELLINE NAGU SA TAHTSID, ma tegin hapu näo pähe ja ütlesin, et EI KONTROLLI MA MIDAGI, MA OLEN RAHUL. Olgu. Järgmine kord läksin juuksurisse, aga kuna mu kaart ei tööta korralikult ja ma ainult sularaha välja võtta saan, pidi candice minu eest ära maksma ja siis pidime minema automaadi juurde ja mina talle raha üle andma. Ja see oli ju MINU ARVE ja ma olin juuksuri tööga VÄGA RAHUL, siis kui ta kohale jõudis uuris ta tsekki 4x üle ja hakkas siis ohkima, ISSAND KUI SUUR ARVE, MILLE EEST SEE RAHA ON, MILLE EEST TOO RAHA ON, kuigi juuksur oli mulle enne kõik puust ja punaseks ette teinud, HANNA KAS NAD FÖÖNITASID SU JUUKSEID, ma ütlesin, et minimaalselt kuna ma ei tahtnud rohkem ja kui siis hakkas lõugama, TÄHENDAB MIKS PEAB TA MAKSMA FÖÖNITAMISE EEST, KUI TE TA JUUKSEID NII PALJU EI FÖÖNITANUD, SEE ON NAERUVÄÄRNE, MA TAHAN JUHATAJAT NÄHA, ma pidin häbist maa alla vajuma! Ja siis nüüd hiljuti käisime ühes teises restoranis ja siis mu ema tellis endale latte, kui see kohale tuli oli MITTE EMAL, vaid candice’il probleem, TÄHENDAB MIKS SEE LATTE NII VALGE ON KAS SEAL SEES ÜLDSE ESPRESSOT ON VÕI, TÄHENDAB TOOGE PALUN UUS KOHV. Siis tuli Candy parima sõbranna Tessa koka ja noh nagu üks ees nõnda teine takka järgi. Kui siis vingus, ISSAND MU KOKA SEES EI OLE ÜLDSE GAASI JA KUI NAD NÜÜD UUE TOOVAD EGA TOLLES KA NIIKUINII EI OLE. Ma mõtlesin oma peas, et oh mi god, koka sees pole piisavalt gaasi?????? Ma ei tea mis suurilmadaamid nad endi arvates on. Siis muidugi Candice pidi ka küsima, HANNA KAS SINA OLED KÕIGEGA RAHUL? Isegi kui ma oleks prussaka toidu vahelt leidnud oleks ma ütlend, et jah olen küll rahul sest ma tunnen sügavalt kaasa neile ettekandjatele kes candice’it teenindama peavad. Ja ma tean, et paljud lugejad on kindlasti sama mentaliteediga, et kõige üle peab alati vinguma, aga nüüd te siis teate, et te olete nõmedad!
Aga pühapäeval tulin ma ju jeesuse laagrist, no küll oli tore. Midagi eriskummalist ei juhtunud, aga ütlen nii palju, et alguses ma ei tahtnud absoluutselt minna, läksin ainult seeetõttu et siit mitchell’s plainist ka veidi välja saada ja elu huvitavamaks teha. Mu klassil oli pidu samal päeval kui ma laagrisse läksin ja kui ma seda kuulsin olin veel eriti pettunud oma valikus, aga tegelikult oli väga tore laager. Suurem osa oli mänge (normaalsed mängud kusjuures, ei midagi individuaalset) ja natukene jeesust kah ja ei ütleks et ma nüüd 100% välja tollel ajal lülitun, väga huvitav on kuulata mis nad pajatavad. Eks siis saigi riietega basseinis kava tehtud ja raseerimisvahu sisse plötserdatud ja vahukomme siirupi ja jahuga söödud ja vesivärvidega sõda mängitud jne jne. Ning ega ma jeesus kristusest siiani väga vaimustuses ei ole aga siis kui me istusime õhtul lõkke ümber ja mängisime mingeid naljakaid aafrika ringmänge siis ma mõtlesin, et ma saan täitsa aru miks nad usklikud on, vanematelgi on ju nii kerge elu, kui laps nii hea on, pole mingit muret et jooks või teeks narkootikume, nad vihkavad neid ja ometigi oli meil nii lõbus nii lõbus, eesti noored oleks selleks kellaajaks end juba kuuse alla kooma joonud, mis on ka vahel omamoodi lõbus, aga siiski.
Aga nüüd kirjutan milleski, millest ma tegelikult üldse kirjutada ei tahaks, sest mulle koledad asjad ei istu, aga mõtlesin, et see on suhteliselt mõttetu sissekanne, seega et natukene vürtsi anda panen kirja need ilgused. Siinsetel inimestel ei ole kombeid kopika eestki, vähemalt minu peres. Esiteks peeretamine, mu õed-vennad. Eriti aga mu õde Kimon, neil on muide välja mõeldud laul et kui tunnevad et gaasid tahavad välja tulla siis lauldakse: LISTEN TO THIS, NOHTING TO MISS, PARAPARAPAPA ja siis tuleb peer. Ja kui tunned et tahad veel siis laulad edasi, HERE COMES ANOTHER ONE, JUST LIKE THE OTHER ONE, PARAPARAPAPA ja siis jälle. Jah seda tehakse kõikjal ja häbi tundmata, isegi kui boyfriend külla tuleb. Ja siis krooksumine, olgu see pole nii ilge, aga no tegelikult on küll, ja tihti tullakse ja puhutakse mulle näkku. APPIKENE. Ja ükskord istusime matemaatika tunnis ja õpetaja seletas midagi ja nicky tegi krooksu ja no see oli nii pikk ja kole ja ma tahtsin lausa punastada ja ei uskunud oma kõrvu aga peale minu mitte keegi klassis ei pilgutanud isegi silma! Nii tavaline on see nende jaoks, keegi aga ütles siis, et kohe aru saada et nicky tegi, sest tema krooks on selline nagu lõvi oleks puurist välja saanud ja siis õpetaja ütles MIS SA TÖGAD NÜÜD TA KOGEMATA JU. Siis tuli küll hetkeks igatsus eesti kooli järele. Nii mis siis veel. Ahjaa, et siis kakamine, kui nii seda nimetada võin. Tihti istume vahetunni ajal poistega õues ja kui siis kimon teatab, NII VÄGA TAHAKS KAKADA PRAEGU, AGA PEAN OOTAMA, AGA NII KUI KOJU SAAN, JESSS, LÄHEN KOHE TEEN ÜHE MÕNUSA KAKA. Ja siis kui koolist koju kõnnime pean terve tee kuulama kuidas kodus olles kohe kakada saab. Eile mu vend ütles, et hanna ma lähen nüüd kakale ja ma võtan sinu arvuti kaasa, ma ei saa siinkohal mainimata jätta et mu kaunis valge macbook ei näe minu silmis enam iial nii kaunis välja, ma mõtlesin et ta teeb nalja aga ei ta võttiski mu arvuti vetsu kaasa!!! Ja vetsus käiakse enamasti lahtise uksega ja ust ei lukustata MITTE IIAL. Ja siis kui kimonil igav on pean ma vahel seal lahtise ukse peal seisma ja rääkima temaga, aga ma muidugi alati keeldun. Ja kui tüdrukutel on päevad siis peab ka seda päeva jooksul umbes 9x mainima kuigi kedagi isegi ei huvita. Ja nina nokitakse kah igal kell kõikjal. Ja eriti värdjas komme on oma kollid siis teiste külge kinnitada, MA VIHKAN SEDA. Ja kõige vastikum on see kui simoné oma bf’i chadi ninas urgitseb, eile leidis midagi eriti suurt ja koledat ja siis pidi kohe püsti tõusma ja mulle näitama tulema, ma panin muidugi vetsu jooksu sest see ei ole normaalne. Ja kuigi ma olen seda talunud juba viimased 4 kuud siis ma ei harju sellega iial ja iga kord saab rõvetseja minu käest sõimata, aga nende vastus on alati et see on LOOMULIK, kimon arvab mu arvates et ta on hästi lahe ja vabameelne kui ta selliseid asju teeb, aga see on lihtsalt ebaviisakas, muud mitte midagi.

10 comments:

  1. Sul on tõsiselt hea blogi. :)
    Väga kriipid õed sul seal, hehe. :) Edu nendega sul! :P

    ReplyDelete
  2. Alguses, kui su blogi lugesin, mõtlesin, et kammoon, harju ära sellega. Vahetusõpilane peaks sisse sulanduma bla-bla-bla... Aga pärast seda postitust ja eriti viimast lõiku. Räme, sellega ei ole võimatu harjuda. Ongi parem, kui ei harju ;)

    ReplyDelete
  3. oiii kurraaat, Hanna, tunnen täiega kaasa!! MA VIHKAN krooksumist TÄIEGA, iuiuiuiu.. igakord kui keegi krooksu teeb, tahaks vastu vahtimist anda.. peeretamisest ei hakka rääkimagi :S
    vähemalt inglased on palju viisakamad, isegi pärast haigutamist vabandavad :P

    ma tõesti ei tea mis ma teeks, kui peaksin seda iga päev taluma. igastahes edu sulle sellega!

    ReplyDelete
  4. Sul on nii huvitav blogi.. lausa ootan juba mingeid uusi naljakaid juhtumisi kaugelt maalt.

    ReplyDelete
  5. hanna ma nägin sind täna jälle unes, sa tulid eestisse külla meile:(
    anonüümne

    ReplyDelete
  6. Hahaha, ma arvasin siiamaani, et ma olen maailma suurim vingats, aga peale su õdede kirjeldust, no siiski mitte :P

    ReplyDelete
  7. TÄNUD TÄNUD!!!!

    Tanja nad ütlevad ALATI lõppu pardon, aga keda see pardon päästab?????
    aga Eliise harju ära millega?
    Liina ma lugesin üleeile õhtul seda su kommentaari ja varsti uinusin ja nägin sind ja maribuni unes, olime Paides ja tegime pilte...

    ja tahan öelda, et ma armastan oma õdesid väga, need on lihtsalt mõningad vead, mis mind vahel häirivad, aga mul on siiki väga toredad õed, uskuge mind!!! :D

    ReplyDelete
  8. Sain jälle kerge kõhutäie naerda;D

    ReplyDelete
  9. ok ahvin liinat ja ütlen et nägin ka sind just hiljuti unes, tulid tagasi ma nutsin, langesin kaela ja ütlesin: "hanna, nii tore et tagasi oled, armastan" ja sa ütlesid: "mina sind mitte" ja kõndisid minema. sõprus oli läbi!

    ReplyDelete
  10. HANNA kle, ise oled ka paras krooksukunn ju haha

    ReplyDelete