Saturday, July 10, 2010

http://fotoalbum.ee/photos/hannah/sets/1019637

nagu ma kunagi lubasin, üritan pildid internetti üles panna, sest nagu teada, ei olnud mul erilist võimalust neid blogisse panna, seega, hetkel olen lisanud vähe, aga hakkan koguaeg aga juurde panema. Palun olge kannatlikud, aga teeme siis otsa lahti... (ps. mul on selline väikene küsimus, et kas ma mõndadele piltidele pealkirjad ka peaks kirjutama, a la see on minu tuba, see on minu ema jne??? on huvi???) ahjaaa, osad pildid mis blogis on olen pannud sinna ja osasid ei ole ka. ühesõnaga kui kõiki tahate näha peate blogis ringi vaatama

4 comments:

  1. Võiks küll pealkirjas panna, siis oleks huvitavam vaadata . : )

    ReplyDelete
  2. Sa vist enam ei kirjuta siia, aga ma peaks ära mainima et see oli üliii äge blogi :)) Tõesti, üks huvitavamaid mis ma üldse olen lugenud.

    ReplyDelete
  3. no võib-olla natukene kirjutan aga muidu aitäh :)

    ReplyDelete